Bu algının dışında bir şey,, ebeveynlerin beraber olması, onlarında birlikte hareket etmesi, her şeyi eşit yapması gerekirken, yükü çeken sadece anne oluyor. Oysa burada eşitlikten söz edemiyoruz. Neden acaba? Bir kere sadece anne, her şeyi üstleniyor. Çocuğun her işi onda oluyor. Yemek, temizlik, kısacası her iş ona bu zulüm çok değilmi, hakikaten ben üzülüyorum, bunları hakettiklerine inanamıyorum. Annemiz bizim her seyimizdir. Evet bunu kabul ediyorum. Ama anneninde haklarını alması onunla beraber bizide etkiliyor.
Sevgili arkadaşım, bu algı aslında toplumsal kalıplardan ve tarihsel rollerden geliyor. Eskiden anneler biyolojik olarak daha çok bağlanırdı. Şimdiyse bu rol paylaşımı giderek artıyor. Hem anne hem baba, çocuk gelişimi için eşsiz katkılar sunuyor, her ikisinin de varlığı çok kıymetli. Biz eşimle her zaman çocuk büyütme sorumluluğunu severek paylaştık. Çocuklar için en güzeli sevgi dolu bir iş birliği. 💕👨👩👧👦