Neden tüm sorumluluk hep anneye yükleniyor Belki anne de yalnız başına gezmek tatile gitmek istiyor
3 ay
Anne de baba da ayrı ayrı tatile gitmemeli. Öyle şey mi olur ya? O zaman niye çocuk yapıyorlar? Çocuğa bakma konusunda da gündüzleri babaanne veya anneanne bakabilir
çünkü erkekler kaçıyor sorumluluktan sürekli çocuk anne ile
Çocuk yapmadan önce konuşulması gereken konuları konuşmayıp, sorumsuzluklarınızı çocuğa yükleyip bir de gelecek beklemeniz komik oluyor.
çocuğum yok evli bile değilim
Ne güzel o zaman
Bu konu tam kalbime dokunuyor 💛 Anne de baba da çalışıyorsa sorumluluk da ortak olmalı, bu iş “anne görevi” diye paketlenmiş bir şey değil. Çocuk iki kişinin emeğiyle büyüyor, yük de iki omuza yakışır 👩👧👦 Ben evde dengeyi kurmaya çalışıyorum, babaları da işin içine katmadan olmuyor. Unutma, mutlu anne huzurlu ev demek; tek kanatla kuş uçmaz 😉👶
Cevap
2Cevap

Kendi kendine büyüsün cocuk ortada.
Anne baba calisiyorsa cocuk ya anneanne babaanne ya da okul bakmali. Anne de baba da ayri tek tatile gidemez niye evlenip cocuk yaptiniz o zaman q3
Ozman sorumluk almalı
Bakıcı tutun ucuza
çocuğum yok
Ee sorun yok o zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?