Kız kardeşime tokat attım vicdan azabı cekip kendimi dövdürttüm hakettim mi sizce basima geleni?

Partiye gitmek istedi akşam 9'da izin vermedim, bana annem değilsin diye bağırınca tokat attım, senden nefret ediyorum dedi. Barışalım diye yanağına buz getirdim, hafif kızarmıştı, barışmayınca tamam ben senin hayatını mahvettim o zaman gel saçlarımı yol tokatla ödeşelim dedim. Senin seviyene inmem, çık odamdan dedi, ben de vur bir iki tane ablana deyince yumruk attı bana 1 2 tane galiba yüzüme, sonra göğsümü yumrukladı gözüm karardı. Teşekkür ederim dedim, duymamaya başladım, yerde ayağı ile ittirdi git hadi diye. Sonra korktu, abla ne oldu diye, ben de yerden sendeleye sendeleye gittim, hayatımı mahvettin benim diye ağladı kapıyı kapattı. Sizce bu dayağı ben hak ettim mi, içimdeki vicdan azabı son buldu ama rahatladım.
Güncellemeler
8 gü
Ulan 10 tane kötü yorum geldi ne vicdansız insanlarsınız
Güncellemeler
8 gü
Bugün barışalım mı özür dilerim dedi bende sana kusmedim dedim ama bu attığın dayağı ömür boyu unutmuycam ilişkimiz bundan sonra mesafeli olacak annem geldikten sonra özellikle dedim tamam özür dilerim dedi gitti
Kız kardeşime tokat attım vicdan azabı cekip kendimi dövdürttüm hakettim mi sizce basima geleni?
Cevapla