11 gü

Hayatım boyunca yalnız bırakıldım, kimsem yok gibi hissediyorum bu yalnızlık duygusuyla nasıl başa çıkabilirim?

Küçükken bile arkadaşlar dışladı, beraber ders çalıştığım bir arkadaşım dahi olmadı, erken yaşta çalıştım, yalnızlık yaşamak istemedim, iş ortamına hep girdim, çevremdekiler evlendi, okulu bitiren oldu, bitirmeyen oldu, ailem olmasa gerçekten kimseden fayda olmayacak.
Hayatım boyunca yalnız bırakıldım, kimsem yok gibi hissediyorum bu yalnızlık duygusuyla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla