10 gü

Kadınların ekonomik özgürlüğü ve kendi parasını kazanması sizce de devrim gibi değil mi?

Eskiden kadınlar bakire değil diye öldürülüyordu. İstemediği kişiyle evlendiriliyor veya yaşlı birine satılıyordu. Hayatı bir erkeğin köleliğini yapmaktan ve çocuk doğurmaktan ibaretti. Şimdi hâlâ devlet genelev işletiyor ama o zamanlarda da daha çok kadın genelevde satılıyordu. Şimdi kadınlar başka ülkelere gidebiliyor. Bu çok güzel değil mi. Kadınlar eskiden köleydi ama artık bir insan gibi yaşayabiliyor. Eskiden Müslüman olmayan kadına şiddet, tecavüz vs uygulanıyordu. Şimdi ise kadın istese ateistlerin olduğu İskandinavya'ya gider, zengin bir hayat yaşar. Avrupa'da sperm bankası ile anne olurken bile erkeğe ihtiyacı yok.
Güncellemeler
10 gü
Bu durum bazı erkeklerin zoruna gitmiş anlaşılan. Artık kendilerini bir kadına yamayamayacağını ve doğal seleksiyona maruz kalıp soylarının tükeneceğini bildikleri için aşağıda ağlamışlar.
Kadınların ekonomik özgürlüğü ve kendi parasını kazanması sizce de devrim gibi değil mi?
Cevapla