Kadinlar ne olursa olsun kendi ekonomik özgürlüğüne sahip olmalı değil mi?

Ya şu an uni öğrencisiyim özel unide okuyorum arabam var istesem çalışmam mezun olunca ama o kadar boşuna mı okuduk bir sey uretmeyeceksek günlerce uykusuz kaldık kafasindayim kendi işimi ailem kurabilse de 1 2 sene deneyim olmadan sektörde asla kurmaz babam hakli da tabi ki belki is hayatında alacağım maas babamin verdiği harcliktan bile düşük olacak ama baba parasi yemekle baska bir erkeğin parasini yemek ayni gelmiyo yani evlenip başkasının parasini rahat harcayamam babaminki gibi sizde de boyle mi cevremde babasi ondan her seyi kısan insanlar evlenip çok rahat harcıyor koca parası belki onlarda da tam tersi düşünce var bilemiyorum? Ben ne olursa olsun kadının ekonomik özgürlüğü olmasi gerektiğini düşünüyorum babam varlikli bi insan olsa da hep bunu tembih etti bize kendi altin bilezigimizin olmasını siz ne düşünüyorsunuz?
Kadinlar ne olursa olsun kendi ekonomik özgürlüğüne sahip olmalı değil mi?
Cevapla