Bence olması gerekeni olmuş yıllarca eski eşine nafaka denen sistemin varoluş sebebi yüzünden erkekleri daha fazla sömürmeye daha fazla ATM gibi kullanmaya başladılar
Şu nafaka denen sistemin zaten varoluş olması da kötü bir kere hayatında o insan çıkmış gitmiş hayatından men etmiş hayatından ayrılmış birisi için ömür boyu nafaka ödemesi neden zorunlu hale geldi o da ayrı bir muamma
Nafaka istenecekse nafaka gibi bir şeyden ötürü değil darp aldatma şiddet gibi şeylerden ötürü tazminat istenebilir ve o tazminatını almaya hak kazanmalı
Ama yine de süresiz nafakanın kalkması tamamıyla erkeklerin kurtulduğu bir şey değil daha Anayasa Mahkemesi hâlâ yeni düzenlemeler getirmeyi planlanıyor mesela evlilik süresine göre nafaka ödeme zorunluluğu olacağı söyleniyor
Mesela 4 ay evli kalmışsanız 4 ay 1 yıl evli kalmışsanız 1 yıl nafaka ödeme zorunluluğu getirileceği söyleniyor
Aslında nafaka hiç var olmasa daha iyi olurdu sonuçta eski eşler yeni hayata başlangıç yapacakken birinin hiç fayda sağlamayacağı eşe nafaka ödemesi çok absürt bir şey
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer