Suresiz nafaka kaldırılmasiyla ilgili dusunceleriniz ne yonde?

Bence olması gerekeni olmuş yıllarca eski eşine nafaka denen sistemin varoluş sebebi yüzünden erkekleri daha fazla sömürmeye daha fazla ATM gibi kullanmaya başladılar

Şu nafaka denen sistemin zaten varoluş olması da kötü bir kere hayatında o insan çıkmış gitmiş hayatından men etmiş hayatından ayrılmış birisi için ömür boyu nafaka ödemesi neden zorunlu hale geldi o da ayrı bir muamma

Nafaka istenecekse nafaka gibi bir şeyden ötürü değil darp aldatma şiddet gibi şeylerden ötürü tazminat istenebilir ve o tazminatını almaya hak kazanmalı

Ama yine de süresiz nafakanın kalkması tamamıyla erkeklerin kurtulduğu bir şey değil daha Anayasa Mahkemesi hâlâ yeni düzenlemeler getirmeyi planlanıyor mesela evlilik süresine göre nafaka ödeme zorunluluğu olacağı söyleniyor

Mesela 4 ay evli kalmışsanız 4 ay 1 yıl evli kalmışsanız 1 yıl nafaka ödeme zorunluluğu getirileceği söyleniyor

Aslında nafaka hiç var olmasa daha iyi olurdu sonuçta eski eşler yeni hayata başlangıç yapacakken birinin hiç fayda sağlamayacağı eşe nafaka ödemesi çok absürt bir şey

Suresiz nafaka kaldırılmasiyla ilgili dusunceleriniz ne yonde?
Cevapla