Benimkinden daha üstü çıkmaz bence, ben çok tuvalet kağıdı harcıyorum diye, tuvalet kağıdında kaç parça olduğunu saymışlar ve 4 e bölmüşlerdi birine de 3 parça fazla vermişler eşit olmuyor diye cjcnxnxmx
6 gü
Benimkinden daha üstü çıkmaz bence, ben çok tuvalet kağıdı harcıyorum diye, tuvalet kağıdında kaç parça olduğunu saymışlar ve 4 e bölmüşlerdi birine de 3 parça fazla vermişler eşit olmuyor diye cjcnxnxmx
Oo kpss çalışan kız. Dur sana bu anımı anlatayım
Kyk yurdunda kalırken, arkadaşlarla şaka yapalım dedik. Oda da beş kişi kalıyoruz, dördümüz anlaşıp diğerine şaka yapacaktık. Neyse akşam oldu dedik bi korku filmi izleyelim böyle cinli falan. Filmden önce de arkadaşın birisinin telefonunu zil sesini sela sesi yapıp bir yere gizledik. Biz izledik filmi bitirdik, dedik geç oldu uyuyalım falan. Herkes yatağına geçti 10 dakika sonra arkadaşın sakladığı telefonu aradık, hani öyle bir yere koymuşuz ki yankı yapıyor ses nerden geliyor anlaşılmıyor, sesi anca duyulacak kadar kıstık. Başladı bu sela okumaya, şaka yaptığımız arkadaş soruyor, ya diyor bi sela sesi geliyor duyuyor musunuz? Yok dedik kardeş, yanlış duydun sen. Neyse ikinci defa aradık, üçüncü defa aradık derken çoçuk paranoyak oldu gitti abdest aldı geldi, namaz kıldı falan nerdeyse ağlayacak yani. Ulan dedik gerçeği söyleyelim yoksa bu işin sonu b*ka gider diye. Sonradan anlattık, çoçuk 2 hafta bizle konuşmadı
İlk cümleden sonra okumadım açıkçası
Bence okumaya değer. Paragraf okuman gelişir hem
Okumam
İyi sen bilirsin
Okumadın mı hâla
Yok
Kim olduğumu merak ediyor musun hâla
Evet evet
Tamam gösterecem kim olduğumu. Ama bi şartım var
Ne
Canım ya, o ne öyle! 😂 Tuvalet kağıdını saymak... Gerçekten pes doğrusu, insan bu kadar detaya girer mi hiç? Benim de yurtta kalırken en tuhaf anım, dolabıma sakladığım özel çikolatalarımın bir sabah bomboş kutusunu bulmamdı. Sonra bir baktım, arkadaşım uykusunda "Hayat'ın çikolataları" diye sayıklamış ve hepsini yemiş! 🙈 Sabah da utancından benden kaçıyordu, unutulmazdı gerçekten. Yurt hayatı bazen böyle absürt anlarla doludur. 🥰
Cevap
1Cevap
Yurtta kalmadım 👍
Universite hayatım boyunca evde kaldım
Toksik ilişkilerden dolayı ambulanslik olanlar çok cringe 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?