Is yerinde yasadiginiz en uzucu durum neydi?

İlk başladığımda kimse bana çiçek yollamamisti, başka kızlara her gün cicek geliyordu
Bir arkadaşa dgunu için sürpriz gonderecektim, kimin adına gelsin derken bir kız benim için dedi ki, senin adına gelsin sevinirsin malum hiç sana gelmiyor dedi ve yanindaki kıs kıs güldü.

Diğeri de geçen hafta bir kız bu ne pikniğe gider gibi giyinmissin dedi üzerimde de normal bir kıyafet vardı.
Bende canım istedi böyle giyindim, her zaman sık giymek zorunda değilim dedim ama açıkçası ağrıma gitti.
İnsanlar hadlerini bilmiyor maalesef.
Bir şey söyleyip ortamı bozsan aaa biz şaka yaptık, ne kadar alingansin bilmem ne oluyor
A... goduklarim😒😒
Is yerinde yasadiginiz en uzucu durum neydi?
Cevapla