Bu hisle nasıl başa çıkabilirim?

Kendimi hiçbir yere ait hissetmiyorum, sanki boşlukta gibiyim, herkes sahte geliyor, kimsenin saf temiz duygularla seveceğine inanmıyorum, biri iyilikle yaklaşsa sırf menfaati, çıkarı için geliyordur yanıma diyorum. Bu hislerle de hayattan tat, zevk alamıyorum ne yapacağım, daha 23 yaşındayım üstelik, her şeyin fazla farkında olmak, duyarlı olmak yoruyormuş insanı
Güncellemeler
5 gü
İhaneti ayrılığı acıyı erken yaşta yaşamak sanırım bunların neticesi
Güncellemeler
5 gü
Beni ben olduğum için seven kalbime dokunacak maneviyatı hissettirecek iyiliği değeri hissettirecek insanlar yok etrafımda denk gelmedim herkes birbirinin yarasını deşiyor yaş aldıkca daha farkında oluyosun hepsi bu ilişkiler basitleşti vasatlaştı
Bu hisle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla