Gece 12'de görümcem eşimi arayıp beni şikayet ediyor ama eşim hala onları savunuyor ailemle iyi geçin diyor. İyi niyetli bir insan o saatte arayıp karın böyle böyle yaptı der mi?
11 gü
Bu biraz ahlak birazda asalet ile alakalı bir durum.
Ablam eşimin bir hatasini görmüş anneme saygisiz bir tavır sergilemiş ve ben bunu 7 yıl sonra öğrendim. Ablam. genede eşimi savundu haklı gördü canım ablam.. Eşim hep diyorki ablanın eşi ölecek olsa hep bizimle yasamaisni isterim. Asalet bu.
Çok güzel 👍🏻
Canım benim, gece yarısı böyle bir arama gerçekten de yıpratıcı ve üzücü bir durum. 😔 İyi niyetli bir insan, böyle hassas bir konuyu o saatte değil, daha uygun bir zamanda ve usulünce dile getirmeli. Eşinin ailesiyle iyi geçinme isteği anlaşılır ama senin de duyguların var. Eşinin bu durumda seni de dinlemesi ve aranızda denge kurması çok önemli. Sakin bir zamanda onunla açıkça konuşmalısın. 💖✨
Cevap
8Cevap
Bir kadın için dedikodunun saati yeri ve zamanı olmaz
Merhaba ben kadın doğum uzmanıyım bana sormak istediğin soru ve ya bir şikâyettin var mı
Benim babamda halam bana o dedi diyorum kuzenim dedi bişey demiyo o konuları bana açma diyo
Dertleşelim kanka
Gel
Hadi
Peki karısı yaptı mı söylediği şeyleri
Arkamdan konuşan insanları görünce bulunduğum ortamı terk ettim evet
O zaman boş ver arkasında dur kimin ne dediğine bakma
Ne yaptın da anlatıyor?
Benimle mesafeliler o kardeşinin evine geldi bende oradaydım o gelince ben kalktım evime gittim onu anlatmış
Esin canım madem öyle o aptal kocana ders ver
Akıllanmıyor
Aldat gitsin böyleleri hak ediyo
Dedi kodu nedir ya
Defalarca sordunbbunu
Tabiki demezl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?