11 gü

Gece 12’de görümcem eşimi arayıp beni şikayet ediyor, eşim hala onları savunuyor sizce kim haklı bu durumda?

Gece 12'de görümcem eşimi arayıp beni şikayet ediyor ama eşim hala onları savunuyor ailemle iyi geçin diyor. İyi niyetli bir insan o saatte arayıp karın böyle böyle yaptı der mi?
Gece 12’de görümcem eşimi arayıp beni şikayet ediyor, eşim hala onları savunuyor sizce kim haklı bu durumda?
Cevapla