Eve gitmeyince beni her yerden silen bu çocuk neden böyle kaba ve tepkili davrandı?

Yeni tanıştık, tanıştıktan iki hafta sonra bana yürümeye başladı, evine çağırdı hemen - ben eve erken diye düşünüp bunu dışarıda bir yerde kahve içmeye çağırdım - dışarıda buluşmaya gelmedi, dışarıda buluşmak istemedi - eve çağırıyor, eve gel görüşelim diyor, ben de eve erken diye gitmedim - eve gitmediğim için ben dışarıda görüşmek istemiyorum, bana yazma deyip her yerden sildi - bana yazma deyip sinirlenmeye hakkı var mı? Yürüyen sen, gelen sen niye böyle davranıyorsun? Sanki ben ona yürüdüm gibi davrandı

Eve gitmeyince beni her yerden silen bu çocuk neden böyle kaba ve tepkili davrandı?
Cevapla