Evlenmezsem ileride pişman olur muyum?

Duygusal ve fiziksel olarak bir erkeğe ihtiyaç duymuyorum, iyi bir mesleğim, ilginç hobilerim ve güzel dostluklarım var.
Karşıma çıkan erkeklerin %90'ı ona bağlı olmamı, ev işleri, çocuk ve kendisi derken bir ömür böyle yaşamamı istiyor. Bundan korkuyorum ve asla böyle yaşamak istemiyorum.
Beni destekleyecek ve kısıtlamayacak bir erkeğe denk gelemedim.
Evlenmezsem ileride pişman olur muyum?
Cevapla