14 gü

Insanlar samimi olunca neden saygiyi, nezaketi ve ozeni birakiyor?

Yeni tanıştıklarına yaptıkları kibarlıkları, özeni samimi olduklarına göstermiyorlar, samimileşince argo konuşuyorlar, bekletip kusura bakma deme gereği duymuyorlar vs. samimiyeti özensizlikle karıştırmıyorlar mı sizce de?

Insanlar samimi olunca neden saygiyi, nezaketi ve ozeni birakiyor?
Cevapla