Neden insanlar nazik naif kibar olanı değilde kendini aşağılayanı ezeni üstün tutuyor?

Herzaman nazik naif kibar bir insan olmaya özen gösteriyorum, birinden bir şeyi rica minnet ile istediğim zaman ya olmuyor ya da saatlerce bekliyorum.

Ne zaman ki sesimi çıkarmaya kızmaya kadar geliyor mevzu işlerimin hallolması dakika sürmüyor.

Bir kafede çaya şeker mi rica ettim çay bitiyor şeker gelmiyor. Çalışanı azarlayıp çayı beğenmeyene daha iyi daha hızlı hizmet ediliyor.

Neden insanlar nazik naif kibar olanı değilde kendini aşağılayanı ezeni üstün tutuyor?

Bu aşağılık kompleksi neden?

Neden insanlar nazik naif kibar olanı değilde kendini aşağılayanı ezeni üstün tutuyor?
Cevapla