Yaş oldu 37 hiçbir şey yasamadim, evlenmemek kayip mi, bugün annem de bunun için üzüldüğünu söyledi kötü hissettim kendimi?

Çok talibim çıktı içimi sıkıntı kapladı, istemedim hep kaçtım. Sonra birinden hoşlandım o da uzaktan uzağa hoşlanıyormuş gibi davranıp aklımı karıştırdı ben yeşil ışık yakınca da uzaklaştı. Yeniden yara aldım. Bana iyi dualarda bulunursanız belki kabul olur bilinmez

Yaş oldu 37 hiçbir şey yasamadim, evlenmemek kayip mi, bugün annem de bunun için üzüldüğünu söyledi kötü hissettim kendimi?
Cevapla