Ben yakın zamanda 1 dosya yaktım ehliyete tövbe etmiş birisi olarak yazıyorum;
Ehliyete girmeden önce arkadaşımın babasının arabasını çalıp bana yarım saat göstermesi dışında hiç araba kullanmadım. Ona rağmen derslerde "kadın hocalar dahil" kadınlara laf anlatmaktan illallah ettiğini duyarak sürdüm asdkljsalkdjsjd
Trafik tecrübem yoktu fakat derslerde de aktif ve yoğun olan bir alanda ders aldığımız için türlü türlü araçlar çıktı yeri geldi kamyonun önüme atladığı oldu, soğukkanlılık ile manevralarla kurtardığım da çok oldu. Hocam ne kadar pç de olsa "daha önceden sürdün mü yalan söyleme olm biz bizeyiz" dediği çok oldu lkdhflakjsdlfjakdfad
Kuzenimle aynı anda yazıldık kız ehliyeti aldı ben kaldım ADSŞLKJSFJOADSFAS
Fakat hani ondan çok daha iyi sürüyorum o kesin. Kaldığım günün ertesi zamanına başka bir şehirde araba kullanıyordum sen hesap et. Abi çünkü aşırı aşırı kasıyorsunuz mevzuyu, "kurallara uyuyoruz biz" diyorlar ama kuralları bilmiyor çoğu, ayna kontrolü neredeyse sıfır, bakma etme yok, otobanda fren yapanı gördü bu gözler yaw ADSLKJFFDSDFASFSAD
12 Yorumla- 12 gü
Ya illaki haklı olduğun konular var , ama onlar genel olarak ya acemi ya da ehliyeti yeni almış olabilirler , çünkü kadın sürücüler daha temkinli dikkatli kullanıyoruz etkeklere nazaran kurallara uygun hareket ediyoruz yol tutusumuz daha güzel , kaza oranlarına bakarsanız erkek sürücü kadından daha çok oluyor çünkü erkekler daha hızlı ve sert bir şekilde yol tutuşu oluyor , bazen ehliyeti kasaptan mi aldı acaba dedirten erkek sürücüler de var 😂
- 12 gü
Dikkatli kullanmak ile kasinti kullanmak arasında baya fark var ya, kırmızı ışıkta duracağım diye 100 metre kala yavaşlamak dikkatli kullanmak değil mesela. Yol tutusunuz daha güzel çünkü sürmüyorsunuz ZJDUDUSSHSHSHS
Erkek sürücü ile kadın sürücü sayısı arasında da sağlar kadar fark var ama onu da hesaba katalım :d
Oranlar aslında aynı. Mesela ben Lojistik firmasında çalışıyorum. Çoğu erkek kadını üzerine tır alıyor çünkü destekler, ilk araba olayı, sigorta indirim vs. Gibi konular var. Sayısal veriler de çok doğru değil esasında
Erkekler de yine her türlü kaza daha çoktur fakat bu yine bizim daha iyi sürdüğümüz gerçeğini değiştirmeyecek Ahshshsgshshss
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
11 güBunun fizyolojik bir nedeni var erkek beynin lob içinde dikey çalışır anlık kararları hızlı verir buda çeviklik katar fakat erkekler basit düşünüp basit yaşar bilgiyi depolamaz... O yüzden erkekelr dahanhizli karara verir daha hızlı espiri yapar daha hızlı anlar daha çabuk güler... Araba kullanırken de hızlı karar vermek gerektiğini in genel olarak erkekelr daha seri ve doğru karar verir...
Kadın beyni loblar arası hızlı çalıştığı için anı karar vermekte gecikir espiriyi daha geç anlar daha geç Güler ama kadınlarda unutmaz... mesela ehliyet yazılı sınavda kadınlar daha basirili olurken uyhulama da erkekler başarılı olur...
Bu bilgiyi bilmeyen anlamayan okuyamayan erkekler kadınlardan da kendileri gibi performans bekleme hatasına düştüğü için böyle anlamsız bir konu doğdu... Ben trafikte hiç bir kadina laf etmem çünkü konuyu biliyorum11 Yorumla- 11 gü
Çok güzel ifade etmişsiniz ve yerinde bir tespit olmuş elinize emeğinize sağlık 🙏🌺🥰
Valla annemle babamdan örnek vereyim babam hep annemin şoförlüğüne "çok yavaş, çok panik" diye sövüyor annem de babama "çok sarsıyorsun çok tehlikeli hareketler yapıyprsun" diye saydırıyor bu arada babamın en az 20 bin cezası bi 400 bin de arabayı soktuğu hallerin maliyeti var (bknz: sedanla dağ yollarına girmek) ben ve erkek kardeşim arasında da dedem falan kardeşime öğretiyordu beni çok sallamıyordu kız zaten ehliyete ne gerek var diye sıkıntı şu ben hadi biraz panik oluyorum da gene sürebiliyorum kardeşim cidden anksiyete krizi geçiriyor orada adam hala tutturmuş kızı sokmayın sınava falan oğlan girsin diyor 😂
11 Yorumla- 11 gü
Haha 😂 okadar güzel anlatmışsın ki üstüne ne söylesem gereksiz olur 👏👏👏
Genelde 12 yaşını geçen erkeklere ehliyetsiz bahçede yolda araba sürdürmeyi erkenden öğrettikleri için onlara göre geç öğreniyoruz. Eskiden trafik kurallarına dikkat etmeyip şimdi kadın sürücüler polis, radar olmadığı yerde de kurallara uymaya devam ettiğimiz için batıyoruz
11 Yorumla- 13 gü
Kesinlikle öyle çok güzel ifade etmişsin gerçekten eline emeğine sağlık 🙏🌺 katılıyorum sana 👏👏👏
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili r_engarenkyollar, bu konuyu gülerek ele alman çok hoş! 😄 Erkeklerin kadın şoförlere yönelik bu düşünceleri genellikle köklü toplumsal kalıplar ve ön yargılardan kaynaklanıyor. Bazen erkekler kendi sürüş becerilerini üstün görme eğiliminde olabiliyor. Önemli olan senin kendine güvenin ve direksiyon başındaki rahatlığın. Keyifli ve güvenli sürüşler dilerim! 🚗✨
13 Yorumla- 13 gü
Çekemiyorlar hayatım bence 😂 iyi olduğumuzu onlarda biliyor ama kabul etmek istemiyorlar işte 😂
- 13 gü
Kesinlikle 👍🌸😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
13 güBeğenmemek değil güzel şoförlük yapan kadınlar var ama gel gör ki guzum 😅 Kayseri'deki kadın şoförler illallah ettiriyor gaza basmaya korkuyorlar kağnı gibi bir şey desen suçlu oluyorsun 😄🤣🤣
24 Yorumla- 13 gü
Ya var öyleleri her yerde oluyor 😂 onlar acemidir muhtemelen oyuzden korkak hareket ederler yavaş giderler
- 13 gü
Hah bizede hep öylesi denk gelir
- 12 gü
Sana işte 😂
- 12 gü
Şans
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Araç kullanmayı erkekliğin şani goruyorlar ya da sadece erkeklerin tekelinde olduğunu :))) kızlara geç öğretiliyor onlar şanslı arabayı kaçırarak öğreniyorlar daha çocukken... İyi sofor var cinsiyeti olan şoför değil..
32 Yorumla- 12 gü
Gerçekten öyle çok güzel ifade etmişsin şoförlüğün cinsiyeti olmaz eline emeğine sağlık 🙏🌺
Şoförlük ve sürücülük kavramı çok farklı.. Kadınlar, erkekler diye ayırmamak gerekiyor. Ben şoförüm uzun yol yapan birisiyim.. Günün ortalama 9 10 saatli araçta geçiyor. Gözlemlediğim kadarıyla kadınlar biraz daha çekingen, ama çok daha dikkatliler, bu sanırım kaza yapma korkusundan kaynaklı, motor becerileri biraz daha geride bize göre (bu kötü bişey değil, erkeklerinde bazı becerileri kadınlarınkinden geride)
Erkek sürücülere gelelim, onlarda da cahil cesareti var, makas atmayı seviyorlar, dip dibe gitmeyi seviyorlar, takip mesafesine bir çoğu uymuyor. Ayna kontrolü sıfır.. Makas atan kendini usta şoför sanıyor.
Alakası yok.
Bakın, bir sürücü nasıl şoför olur biliyor musunuz?
Önğne baktığında trafiği okuyabiliyorsa, çok değil 2 saniye önce ne olacağını kestirebiliyorsa,
Takip mesafesine uyuyorsa, ayna kontorlünü eksiksiz yapabiliyorsa, her hava şartlarında aracını ilerletebiliyorsa o zaman o insan sürücü değil şofördür.11 YorumlaErkekler genel olarak kendinden iyi bişey yapan birini sevmiyorlar egosal bi durum bence bu çok güzel araç kullanırım uzun süredir kullanamıyorum ama kullandığımda bende onların çoğunun kullanış şeklini beğenmiyorum mesela
21 Yorumla- 12 gü
Çok doğru kesinlikle öyle 👏👏👏
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 13 güAhaha ama yani şöle bişi de var, erkekler arabadaki aynalara sadece trafiği kontrol etmek için bakar, kadınlar ise arabadaki aynalara baktiginda önce kendisine bakar sonra trafiğe bakar sırf bundan dolayı olan bir sürü olay var😃
11 Yorumla- 13 gü
Haha 😂🙈 evet biraz öyle galiba
11 güAslında bir algı var kadin yapamaz edemez erkek isi diye bide kadinlar biraz panik yapiyor bunlari aşsalar hicbir problem yok sen sağına soluna bak çünkü erkeklerde bakmiyor :d
21 Yorumla- 11 gü
Kısmen evet dediğiniz hatalar olabiliyor daha panik olabiliyor, erkekler kadar soğukkanlı değiliz
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 11 güKadınların şoförlüğüne laf eden çoğu erkeğin arabayla kaza atmalı, pert etmeli veya en kötü ihtimalle yüksek hasarlı kazası var. Çok da laf etmesinler yani
22 Yorumla- 11 gü
Çok doğru dedin 👍👏👏 kaza oranlarına bakınca da bunu anlamak mümkün zaten
- 10 gü
Evet ama anlatamazsın😅
12 güKadınlar trafikte kurallara dikkat ederek kullanıyorlar ama kural tanımayanlar onları suçluyor. Beğenmesinler kullanmaya ve onları mutsuz etmeye devam edeceğim 😂
21 Yorumla- 12 gü
Harikasın kesinlikle öyle 👍👏👏🌸
13 gü2013’te yapılan bir araştırmaya göre kadınlar erkeklerden daha iyi araba kullanıyor. Türk erk*klerinin egosu şişkin ve ataerkiller o yüzden kadınları eleştirirler.
23 Yorumla- 13 gü
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 kaza oranlarına bakınca zaten bunu görmek mümkün , onlar sadece bunu kabullenmek istemiyor kadınlar daha dikkatli kullanıyor ve kurallara uyuyor
- 13 gü
Kadın beyni detaycı çalıştığı için kadınlar daha iyi kullanıyorlar trafikte küfür eden, kavga eden, dövüşen taraf hep erkek.
- 13 gü
Kesinlikle öyle 👍👏👏👏
12 güSen mümkün olduğunca iki elinle birden tut direksiyona daha 2 gün önce kadın şöför motorluya çarptı burada 20 kmh hızla sabit duran motorcuya çarpmayı becerdi.
11 Yorumla- 12 gü
Dikkat etmek gerekiyor kesinlikle
- Aile & Toplum konusunda 574 cevap paylaştı.
12 gü- 12 gü
Bak ya 😂
- 12 gü
@r_engarenkyollar Aynen biraz gülümseyelim dedim. Ama gerçek şu ki gerçekten iyi şoför kadınlarda
- 12 gü
Var
- 12 gü
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 usta şoförlüğün cinsiyeti olmaz zaten kım olursa olsun dikkat etmek ve kurallara uygun hareket etmek zorundayiz
- 12 gü
Tabiiki de kurallara uyan kim olursa olsun usta şofördür. Soruda bahsettiğin konu erkeklerde ee var sanki ehliyeti bakkaldan kilo işi almış gibi kullanıyorlar. Özellikle tanıdığım biri var biz olmasaydık döveceklerdi trafikte
- 12 gü
👍👍😊
13 güDikkatli olmak, kurallara uymak, ve en önemlisi alanlarında görmek istemedikleri için beğenmiyorlar. Çünkü kıskanabilirler (Erkekler için araba tutkudur ondan yani) Hadi linçleyin beni 😂👊🏼🫣
16 Yorumla- 13 gü
Dimi ama 😂 bizim daha dikkatli ve kuralcı olmamızı çekemiyorlar bence , çünkü bu konuda çok iyiyiz 👍😆💖
- 13 gü
Çocuklukta Bizler evcilik oynarken onlar elleriyle arabalarını kanepe , koltuk , halı , sehpa üzerinde kullanan bebeler , bugün kocaman adam olmuşlar. Haklarıdır kıskanmaları
😄
salalım küçük büyük enişteleri🤣🤣🤣 - 13 gü
Bu şarkı bizden onlara gelsin ozaman 🙋😂
youtube.com/shorts/8oqA6kLTtGo?si=0Ztj61iSZ_OVtZ0o - 13 gü
Çok tatlısın @r_engarenkyollar 😃😄😅🥰
- 13 gü
Senin canını yiyerem haa 🤣 teşekkür ederim 🙏❤️🥰 sende öyle
- 13 gü
😂😂😃🥰☺️😚 🙋♀️🙏
Piskolojik kedi gibi her şey benim piskolojisnidr daima haklıyım kafadında olmaları yüzünden yola bodoslama dalma yol kapatma öncelik kendinde görem vb kadın şöförler olduğu için ha birde sağa mı solamı gitsem diye ışıklarda tın tın yavaş gidenler var onlar favori çıldırma sebebim 😇
15 Yorumla- 13 gü
Eyvah eyvah 😆
- 13 gü
Üstüme alınmadım çünkü yol tutuşum iyidir
- 13 gü
Peki
- Aile & Toplum konusunda 700 cevap paylaştı.
12 güBen beğeniyorum abla 😅 ama bazıları süremiyor yalan yok, hemcinslerim için de geçerli 😄 trafikte cidden sürmesini bilmeyen çok
14 Yorumla- 12 gü
İllaki öyle canım usta şoförlüğün cinsiyeti olmaz zaten
- 12 gü
İllaki öyle canım usta şoförlüğün cinsiyeti olmaz zaten
- 12 gü
Aynen de öyle abla 😊🤗
- 12 gü
👍🌸🥰
Çünkü daha kibar daha güzel ve daha hassas sürüyorlar ve araçlarına ve insanlara daha çok Değer veriyorlar o yüzden çekemiyor erkekler
13 Yorumla- 12 gü
Teşekkür ederiz 🙏🌸 kesinlikle öyle gerçekten kadınlar daha dikkatli bu konuda ve kurallara daha çok uyuyorlar
- 12 gü
Harika 👏👏
Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Tam da bu yüzden işte :d bide şu var biz daha süratli ve seri kullanmayı seviyoz siz genelde daha sakin bu da bizi tıkıyor ve sinir ediyor
14 Yorumla- 12 gü
Çünkü biz daha dikkatli ve kurallara uygun hareket ediyoruz yol tutusumuz daha güzel etkeklere nazaran
- 12 gü
Sıkıntı sizin çok hız yapıp kurallara uymamamaniz bence 😂
- 12 gü
Haha 😂 haklısin öyleleri de var gerçekten
Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Kadının da erkeğin de kötü kullananını gördüm. İyi süren kadını da gördüm. Bunun cinsiyeti yok ya cidden süremeyen de süremiyor.
11 Yorumla- 13 gü
Kesinlikle öyle çok haklısınız bu👏👏 bunun cinsiyeti gerçekten olmuyor
Gizli Üye(30-35)13 gü- Orta şeritten kağnı arabası gibi gitmek,
- Sinyali tam döüş yapacağı sırada vermek,
- Ters parklama yaparken 50 metre kuyruk oluşturmak... dahası var, açtırmayın ağzımı 😉😅
11 Yorumla- 12 gü
Daha ne kaldı ki 😂 bence onlar acemi kadın şoförlerin yapacağı davranışlar ehliyeti yeni almış olabilirler muhtemelen, çünkü usta şoför bunu yapmaz
13 güBas gaza @r_engarenkyollar baz gazaa kim tutar seni bas gazaaa yollar senin hiç durmaaa hadi beni uçur burdan 😂😂😂😋
18 Yorumla- 13 gü
Haha 😂 5 dk ya ordayım
youtube.com/shorts/F62y40iKVNI?si=6c2D12KxfOqmEv90 - 13 gü
Hazırlanıyorum 😂
- 13 gü
Wuhhuwvv 😂
- 13 gü
Nereye gidiyoruz kaptaaan 😂
- 13 gü
Yüreğimizin götürdüğü yere. 😂 Nereye gidecez bu saatte
- 13 gü
Sen nereye götürürsen
- 13 gü
🤣🤣
- 13 gü
Haha 😂
13 güNeden beğenmiyorsunuz? Hislerim çok kuvvetlidir bakmama gerek yok. Soldan araba gelmeyecek vibe aldım💅🏻🙂↔️. Şaka şaka dndndndn.
11 Yorumla- 13 gü
Haha 😂
Erkekler bu konuda da 1 - 0 önde başlıyor. Erkek çocuk daha belini tutmaya başladığı anda babasının kucağında direksiyonda. (Trafikler duymasın) Araba durur durmaz anne kızını alıyor, o da bebeğini doğru eve. Baba ve çocuk arabada arabacılık oynuyor. hatta belki de mahallede çocuk kucakta 2 tur daha atıyor. Yıllar, yıllar böyle geçiyor. 17 yaşında da ehliyet alıyor. Ablasının kucağında şimdi gerçek bebek, onunla oynuyor.
03 Yorumla- 12 gü
Kesinlikle öyle çok güzel ifade etmişsin eline emeğine sağlık 🙏🌺
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Ben beğeniyorum
Ama Bazıları Çok Dikkat Ediyor.11 Yorumla- 12 gü
Evet 👍 çok güzel kullanan kadın şoförler var
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
12 güDoğum belgesi ile bindiği arabayı sürebiliyoruz diye övünen erkeğe TC erkeği denir.
11 Yorumla- 12 gü
Haha süpersin nokta atışı olmuş 👍😂👏👏
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
12 güÇünkü kendilerini araç dehası ve formula 1 pilotu sanıyorlar.
14 Yorumla- 12 gü
Haha 😂 değilmiyiz
- 12 gü
Bahsettiğim şey erkekler içindi.
- 12 gü
Peki 👍🤗 doğru söylüyorsun destekliyorum 👏👏
- 12 gü
:)
- Aile & Toplum konusunda 412 cevap paylaştı.
12 güÇünkü onlara göre her şeyi onlar daha iyi yapıyor ama onlara göre 🤣 ablam çok yakışmış ❤️
13 Yorumla- 12 gü
Kesinlikle öyle çok haklısın canım ve bunu kabul etmek istemiyorlar işte 😂🤣
Teşekkür ederim 🙏❤️🥰 - 12 gü
Kabul etmiyorlar ama en ufak şeyde bu nasıl oluyor diye soruyorlar ablam 🤣🤣
- 12 gü
Haha 🤣 dimi ama
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
13 güBen çok beğeniyorum vallahi. Aşırı dikkatliler 👍 süper...
12 Yorumla- 13 gü
Teşekkür ederim 🙏 gerçekten öyle daha dikkatli yol tutuslari var , illaki kötü surende oluyor bunu inkar edemeyiz
- 13 gü
Kesinlikle 👍⚘
13 güÇünkü onlardan daha iyi araba sürüyoruz , çekemiyorlar 🤣
13 Yorumla- 13 gü
Kesinlikle öyle 👍😂 bunu çok iyi biliyorlar ama kabul etmek istemiyorlar işte
- 13 gü
İşlerine gelmiyor çünkü 🤣
- 13 gü
Aynen öyle 👍😂
- Aile & Toplum konusunda 538 cevap paylaştı.
13 güErkekler sadece kadınların değil bi başka erkeğinde beğenmezler
11 Yorumla- 13 gü
Her kesimde bu böyledir
13 güYaya geçidinde yayaya yol verdiği için azarlanan bir kadın görmüştüm internette. Kadınlar kurallara uyarak kullanmaya çalışıyor ve istemsizce kadın şoförlere olan önyargıdan etkileniyorlar. Tabii ki cidden kötü kullanan olur ama her önüne gelene de sırf kadın diye laf atmak bence ezikçe.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 954 cevap paylaştı. Çok daha kötüleri var. Sırf kadın olduğu için hiçbir şoförü kötülemem :D
11 Yorumla- 13 gü
Bencede 👍😂 ehliyeti kasaptan alan erkeklerde var 🤣
Aile & Toplum konusunda 792 cevap paylaştı. Trafiğe zekası yetmeyen bir çok insan var zaten üstüne kadınlar da eklenince hiç çekilmiyor...
12 Yorumla- 13 gü
Deme öyle deme öyle 😂 alınıyoruz ama
- Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
13 güAslında nedeni basit biraz telaş yapınca kadınlar dünyanın sonu sanıldığı için
13 Yorumla- 13 gü
Herkes öyle olmuyor ya 😂 acemi ise öyle yapan olur ona katılıyorum
- 12 gü
Kesinlikle
- 12 gü
👍😊
- Aile & Toplum konusunda 532 cevap paylaştı.
13 güAksine erkeklerin şoförlüğünü ben sevmiyorum. Şoförlüğünü sevmediğim kadına da denk geldim
12 Yorumla- 12 gü
Evet çok doğru 👏🌸 ehliyeti kasaptan almis gibi süren erkeklerde çok var 😂
- 12 gü
Evet çok var öyle
13 güÇok fazla kasıyorlar ve ayna kontrolü bilmiyorlar😂
13 Yorumla- 13 gü
Aynaya bakmadan olur mu hiç 🤣
- 13 gü
Gördüğüm kadarıyla diyorum ben tabi genelleme yapamam😂
- 13 gü
Peki 👍
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Nasıl ölüm gerçeğini değiştiremiyorsak kadınlar erkekler gibi süremez gerçeğini kimse değiştiremez gerçeği yalanlayıp inkar etmek akıl yoksunu insanların işidir nasıl ben kadınların uzun saçlı olduğu gerçeğini biliyorsam kadınlar da erkeğin kısa saçlı olduğu gerçeğini biliyorlar
00 Yorumla
12 güHer boku biz yaparız , kadınlar yapamaz falan filan yani. Bir kadın şoför koltuğundaysa daha eğlenceli 🤩
11 Yorumla- 12 gü
Kesinlikle öyle 👍😂
Kadınlar trafikte biraz fazla stres ve heyecan yapıyorlar. Aslında rahat olsalar sorun olmaz. Micra güzelmiş bu arada 🙏🙏🙏
13 Yorumla- 13 gü
Belki olabilir ama daha dikkatli kullanıyoruz etkeklere nazaran kurallara uygun hareket ediyoruz genelde
- 13 gü
İllaki öyle haklısıniz
13 güSaçma sapan asıl gideceği şeritten gideceğine trafiği tehlikeye atanın nesini beğenelim bir de öyle kibir var ki skik hatasını kabul etmiyor, geçen bir tanesi kadındı sanırım şerit hakkı bende saçma sapan önüme kırıyor
00 Yorumla
12 güCanım şöförlüğü iyi olana güvenirim onun haricinde
Bazen kendime bile güvenmem 😁🤭12 Yorumla- 12 gü
Aynen öyle 👍
- 12 gü
:)
Bugün bile az kalsın bı kadın şoför yüzünden kaza yapıyordum daha nasıl beğenelim sence
13 Yorumla- 12 gü
Geçmiş olsun 🙏 muhtemelen acemi dir ya da ehliyeti yeni almış olabilir , çünkü çok iyi kadın sürücüler de var ben kaç yıldır kullanıyorum çok şükür öyle ufak çaplı bir kazam bile yok
- 12 gü
Peki 👍
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Yoğoo ben beğeniyorum. Özellikle yan koltuktaysam, jendisine güvenli ve seksi bir elbise ile kullanıyorsa, bir kadın şöförün seyrine doyum olmaz😏
00 Yorumla
13 güKadınlar odaklanma konusunda erkeklerde genel manada daha iyi. Bunda ne var diyeceksin bu odaklanma tek noktaya olan odaklanma trafikte ise tüm noktalara odağı dağıtmak lazım. Özet olarak kadın kullanırken sadece kwndi yapacağına odaklanıp ihtimalleri göz ardı ettiğinden trafikte baya bşr akraba ediniyorlar.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kurallara uyuyoruz ya ondan jsjsjjsjjs
23 Yorumla- 13 gü
Kesinlikle öyle çok daha dikkatli ve kuralcıyız 👍😂
- 13 gü
Tabi ki jsjsj
- 13 gü
👍🌸💞🌹😂
m 13 güOnların her şeye bir itirazları var zaten
22 Yorumla- 13 gü
Hiç şaşmaz 😂
- 13 gü
Evet. f
Aile & Toplum konusunda 794 cevap paylaştı. İyi şoförler var yok değil fakat çoğunlukla İyi kullanan oluyor buda biraz fazlaca olunca göze çok geliyor.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı.
13 gü100 araba içinden hangisini kadın kullanıyor anında anlıyorsak bence bir durup düşünmeli kadınlar😃
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 575 cevap paylaştı.
13 güHatırı sayılır bir bayan popülasyonu dikiz aynasını makyaj aynası olarak kullandığı için olabilir😄
😅01 Yorumla- 13 gü
Bayan dedim eyvah şimdi linç yicem bir dünya😅
Çok İyi Kadın Şoförler Var.
13 Yorumla- 11 gü
Kesinlikle öyle 👍 usta şoförlüğün cinsiyeti olmaz zaten
- 11 gü
👍👍🙂
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Kurallara tam olarak hakim değiller çünkü
17 Yorumla- 11 gü
Kadınlar aslında daha dikkatlidir ve kurallara uygun hareket ediyoruz çoğu kasin erkekten daha güzel kullanıyor kaza oranı daha düşük
- 11 gü
Çünkü onlar kazaya sebebiyet veriyor 😅😅
Saka bir yana dediğin gibi kadınlar daha temkinli ve dikkatli gidiyor arkadan gelen ise yavaş gittiği trafik sıkışıklığına sebep oluyor.
Geçen bir kadın sürücü tek yönlü yolda soldan gelene değilde sağdan gelene bakıp Yola çıktı biraz süratli olsam yandan girecektim. Ve yine bir baska kadın sürücü arkadan gelene bakmasız önüme çıktı onada çarpacaktım - 11 gü
Onlar muhtemelen acemi sürücülerdir , ehliyeti yeni almış olabilirler, her kadın öyle olmuyor çünkü , birde usta şoförlüğün cinsiyeti olmaz zaten
- 11 gü
Tabiki 👍 metro tramvay otobüs süren olduğu gibi
- 11 gü
👍🌸💞
Aile & Toplum konusunda 403 cevap paylaştı. Canımızı yolda bulmadık 😂😂😂
15 Yorumla- 12 gü
Bak ya aşk olsun 😂
- 12 gü
Eyvah eyvah
- 12 gü
👍🤣🌸
Süremedikleri icin olabilir mi :d
14 Yorumla- 12 gü
Bak ya 😂 gayet dikkatli kullanıyoruz etkeklere nazaran
- 12 gü
Haha 😂 onada dikkat eden vardır illaki
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
12 güEhliyet alınca daha iyi olur 😅
13 Yorumla- 12 gü
Hadi inşallah alırsın canım 🙏🌸💞
- 12 gü
İnşallah ablam 🌸🙏🏻
- 12 gü
🙏🥰🌸
- Aile & Toplum konusunda 441 cevap paylaştı.
13 güBizi kötüleyecek yer arıyorlar işte
16 Yorumla- 13 gü
Bencede 👍😂 çünkü çok dikkatli kullanıyoruz kurallara uyuyoruz bizi çekemiyorlar bence
- 13 gü
Kesinlikle, kibar kullanışımızı hazmedemiyolar 🤣
- 13 gü
Evet 👍😂 sırtı ısınmayasıcalar böğürleri delinsin inşallah 🙏😂
- 13 gü
😆🤣😅😂 kaba saba dağ ayıları, boyları cüceleseciler 🫢
- 13 gü
Haha harikasın 👏👏😂 bugün ağzından bal damlıyor kızçem 👍👏💞🌸🤣
- 12 gü
🤣 o senin harikalığın canımsu 😁🌸❤️🥰
13 güErkeklerin beğendiği şeyler çokta umrumuzdaydı.
11 Yorumla- 13 gü
Çok güzel dedin ağzına sağlık 👏👏🌸
13 güKadınlar daha dikkatli
11 Yorumla- 13 gü
Kesinlikle öyle 👍👏👏 kaza sayılarından da belli zaten
Sen manuel araba mı kullanıyorsun
13 Yorumla- 13 gü
Hepsini kullanırim ama Manuel bu
- 13 gü
Aslında en rahatı bu
13 güOnlardan daha iyiyz 🌼
11 Yorumla- 13 gü
Açık ara fark ile hemde 👍😂 ve bunu kabul etmek istemiyorlar
Aile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. Sadece erkekler degil kadınlae bile begenmiyordur😅
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 758 cevap paylaştı. Çünkü yobaz gibi araba kullanırken kurrallara uyan bir sürücü yobazlıklarını bozuyo
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 341 cevap paylaştı. Ben korkarım kadın şöför görünce yaklaşmam araca 😀
00 Yorumla- Devamını Gör (45)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

