Yargılamadan dinleyin lütfen. 1 buçuk yıllık bi ilişkim var ailem onu çok seviyor ama ben sevgilimi sevemiyorum. Çok iyi birisi beni deli gibi seviyor o kadar değer veriyor ki ama ben ona karşı hiçbir şey hissetmiyorum.
Bazen ondan nefret ediyorum ki bana yazdığında onun mesajlarına dahi bakmıyorum atasım gelmiyor çünkü hiç sevmiyorum ama ayrılamam. Çünkü onun gibi sadık birini bir daha bulamam, tipi de iyi fakat gönül bu sevemiyor. Yani sırf beni sevdiği için ona katlanıyorum bir de onu aldatasım geliyor, başka erkekler daha çekici geliyor. Bir kere aldattım yakalanmadım bundan bir yıl önce, sonra çok pişman oldum ve bir daha yapmayacağıma söz verdim tabii bilmiyor, öğrenmez inşallah. Dışarı çıktığımda yakışıklı erkeklere bakıyorum sürekli, kendime engel olamıyorum çünkü ona karşı bir şey hissetmiyorum. Ben ne yapacağım ayrılamam, ailem falan onu çok seviyor. Ben şehir dışına gitmeyi düşünüyorum, o da benimle gelecek, bana sahip çıkacağına kız başıma oraya seni tek başına gönderemem diyor. Ben ne yapacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer