14 gü

Eşimin eski arkadaşı ve iş yerindeki kadına ilgisi normal mi, bu davranış sizce doğru mu?

Eşimin çok kötü çocukluk arkadaşı var, onunla arasına mesafe koymasını söyledim, yüz çevirdi. İş yerinde yanında çalışan kadını takip edip fotoğraflarını beğeniyor, sonra ben söyleyince "sana ne, ben senden daha fazla onunlayım" diyor.

Eşimin eski arkadaşı ve iş yerindeki kadına ilgisi normal mi, bu davranış sizce doğru mu?
Cevapla