Karımın işyerinde olan arkadaşlığı hakkında ne düşünüyor sunuz?

Bu adam 6 7 senedir eşimle aynı yerde çalışıyor. Eşime araba bakıyoruz, bu adam hemen araba ilanları atmaya başlıyor eşime. Bu araba iyi. Bak bunun km düşük falan. Eşim telefon alacak oluyor, akşam 9 da 10 da satılık telefon linki atıyor, kaçırma bunu al kampanya da diyor. Eşim kpss ye hazırlanıyor, bir sitenin linkini atmış, bu yayınlar güzel, heöde çok uygun diyor. 3 gün sonra tekrar linki atıyor kampanya devam ediyor bak, kaçırma diyor. Kendi evine air fray alacak karıma fotoları atıyor hangisi iyi diye. Ben o gün kavga çıkardım, kendi karısına sorsun sana ne soruyor dedim. Eşimde biz aldık ya air fray o yüzden sormuş bana diyor. Biraz da patavatsız kötü niyeti yok diyor. Siz bu konuda ne düşünüyor sunuz.

Karımın işyerinde olan arkadaşlığı hakkında ne düşünüyor sunuz?
Cevapla