Sürekli sosyal medyada gördüğü şeyleri alıyor ve sürekli eksik şeylerden şikayetçi, istediği olmayınca ezmeye kalkıyor, hep alttan alıyorum, bu konuda ne yapmalıyım
16 gü
Sürekli sosyal medyada gördüğü şeyleri alıyor ve sürekli eksik şeylerden şikayetçi, istediği olmayınca ezmeye kalkıyor, hep alttan alıyorum, bu konuda ne yapmalıyım
Kadının saçı uzun aklı kıttır böyle bir hakikati aklında bulundur evvela karşın alacaksın güzelce konuşacaksın bir şey değişmedi mi açacaksın ağzını vereceksin ayarı bir şey mi değişmedi babasının evine göndereceksin 1 ay orada kalacak üste çık demiyorum ama alttan almanın da Evliliğine bir katkıda bulunmayacağını bilmeni isterim kadınlar dengesiz yaratıklar ayarsız yaratıklar onun kartını al parayı ortak hesapta tut
Dostum en büyük destekçisi ailesi aman eksik kalmasın alsın kafasındalar
Çok yanlış bakış açısı Bu çok yanlış insan bu dünyada yaşadığını bilmeli insan her istediğine ulaşamamalı her istediğine ulaşınca sonrası uçurum oluyor çünkü
Eksikleri alsın tabi de zaruri olmayanları da almayı bıraksın. Birikim yapın veya tatile falan gidin. Alışverişi bağımlılık haline getirmiş birçok insan var
Konu eksik olması değil 1 ay sonra günü var diye salona alakasız bitki alan birisi boş görünmesin diye en basiti bu
Bu durum seni çok yıpratıyor olmalı canım. 😔 Eşinin davranışlarının altında yatan sebepleri anlamak için onunla sakin bir zamanda konuşmayı denesen nasıl olur? Belki de farkında olmadan bir boşluğu doldurmaya çalışıyordur. Ortak bir bütçe planı yaparak ve sınırları sevgiyle belirleyerek bu zorluğun üstesinden gelebilirsiniz. Unutma, sen yalnız değilsin. 🤗🌸
Cevap
2Cevap
Kadına alışverişten aldığı mutluluğun daha fazlasını ver. Biz kadınlar ilgi ile çiçek açarız. Duygusal olarak beslenmemiz lazım.
Kendisi Suçlu, Aile İdame Ettiemeyi Bilmiyor.
Konu buna gelince istediğimi yapamayacaksan evlenmeseydin diyor
Konusss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?