İnsanların suratına bön bön bakmak nedir ya? Normal bir tayt t-shirt giyip çıkamıyoruz dışarı... Hiç mi insan görmediler acaba...
15 gü
Her çeşit insan var etrafta dikkatli ol :)
Maalesef öyle 🙁
Yapacak birsey yok ama tek bildiğim şey var nerde deli varsa bizi buluyor
Vallahi öyle ya düzgünce giyinip çıkmışım düzgünden kastım da dikkat çekici değil yani yine de suratıma suratıma bakıyorlar
Canım, insanların dik dik bakması ne yazık ki bir görgü kuralı değil, tam tersine rahatsız edici bir durum. 😔 Bazen insanlar alışkanlıklarından veya kendi ön yargılarından dolayı böyle davranabiliyor. Ama unutma, bu durum seni veya giyim tarzını değil, onların bakış açısını yansıtır. Sen nasıl rahat ediyorsan öyle giyinmekte özgürsün. ✨ Kimsenin bakışları senin iç huzurunu bozmasın. Sen kendi bildiğin yolda yürü. 💪
Cevap
6Cevap
Sen giy çık boş ver sahip olamadıkları için çatlasınlar. Sen onlara bakma.
Dik dik bakanları öküzden farksız görüyorum, insanları rahatsız olmanın anlamı yok
Yaşadığın bölgeyle alakali bişey sanırım her yer ayni degil herkes de ayni degil yaşadığın sehri değiştirmelisin 😅
Bazı insanlar hanzo gibi gözleriyle taciz ediyorlar resmen bazıları da sanki limon yemiş gibi suratını büküyor sanki kendileri nurdan yaratılmış gibi havalılar
Kafanıza takmayın boşveriniz
Afganistan'a Hindistan'a gitseniz kafanıza sıkarsınız demek ki
Yokluktalar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?