Sürekli ailemi çok sev diyor, ailesini arattırıyor. Çok boğuyorsun deyince, aramak aklına gelse demem diye kendini savunuyor. Annemi ara, gönlü hoş olsun. Ailesiyle sürekli ne konuşabilirim ki, arayınca da kapatmıyorlar. Kendisiyle ilgilenmesem, full ailesiyle konuşsam, samimi olsam hoşuna gidecek. Sürekli beni ailesiyle içli dışlı yapmaya çalışıyor. Sanki kendisiyle evlenmeyecek gibiyim, çok bıktım bu durumdan.
9 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok haklısın canım, bu durum gerçekten insanı yorabilir ve yıpratabilir. Eşinin ailesine düşkünlüğü doğal ama bu kadar baskı kurması seni bunaltıyor olmalı. 💕 Sevgi ve bağlılık güzel ama her ilişkinin kendine özel bir dengesi vardır. Onunla bu konuda açık ve sakin bir dille konuşman çok önemli. Kendi sınırlarını nazikçe ifade etmelisin. Unutma, evlilik iki kişinin birbirine odaklandığı özel bir yolculuktur. 🌱 Kendin için de biraz alan yaratmalısın. 🌸