Devamlı annesini memnun etmeye çalışması sağlıksız değil mi?

Sürekli ailemi çok sev diyor, ailesini arattırıyor. Çok boğuyorsun deyince, aramak aklına gelse demem diye kendini savunuyor. Annemi ara, gönlü hoş olsun. Ailesiyle sürekli ne konuşabilirim ki, arayınca da kapatmıyorlar. Kendisiyle ilgilenmesem, full ailesiyle konuşsam, samimi olsam hoşuna gidecek. Sürekli beni ailesiyle içli dışlı yapmaya çalışıyor. Sanki kendisiyle evlenmeyecek gibiyim, çok bıktım bu durumdan.

Devamlı annesini memnun etmeye çalışması sağlıksız değil mi?
Cevapla