17 gü

Eşim evde sorumluluk almıyor, sürekli dışarıda ve yüzüğünü takmıyor; boşanmayı mı düşünmeliyim?

belki uzun olacak biraz ama bana bi akıl verin
lütfen. boşanmak istiyorum biz 2 yıllık evliyiz severek evlendik ama eşim bana evde hiçbir şeye yardımcı olmuyor, yardımcı olmadığı gibi her şeye bir lafı, sözü var bunu niye böyle yapmadın şunu niye şöyle yapmadın diye. her şeyi geçtim neredeyse haftanın 3-4 günü dışarıda akşamları ben 12-1'e kadar tek başımayım ki ikimiz de çalışıyoruz zaten birbirini görmüyoruz. bu sene bir de 3 erkek tatil ayarlamışlar temmuzda tatile gidiyor bana sordun mu dediğimde sen böyle şeylere takılmazdın etmezdin deyip duruyor. geceleri yüzük sıkıyor diye çıkarıyor çoğu sabah takmadan gidiyor yüzüğünü. çok soğudum gerçekten ama konuşma yapmaya cesaretim yok konuya nereden gireceğim nasıl konuşacağım bilmiyorum bana bir akıl verin Allah aşkına
25 yaşındayım yıllarımı böyle bir evlilikle geçirmek
istemiyorum
Eşim evde sorumluluk almıyor, sürekli dışarıda ve yüzüğünü takmıyor; boşanmayı mı düşünmeliyim?
Cevapla