Ben inanmıyorum Türkiye'de adalet yok onca masum hapis yatar ama gerçek suçlular serbest kalır çünkü baştakiler onları destekliyor başka açıklaması olamaz
Adaletin var olması gerektiğine inanıyorum ama her zaman herkes için aynı şekilde işlediğini düşünmüyorum. Bu konuda eksikler olduğunu düşünüyorum. Bazı insanlar Türkiye'de adaletin işlediğini ve kurumların görevlerini yerine getirdiğini düşünürken, bazıları ise yargı süreçlerinin yavaşlığı, kararların tutarlılığı veya eşit uygulama konusunda eleştirilerde bulunur. Bu nedenle "Türkiye'de adalet var mı?" sorusunun cevabı, kişinin deneyimlerine, beklentilerine ve olaylara bakış açısına göre değişebilir.
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, çevremizde yaşananları gördükçe insan ister istemez böyle düşünebilir. 😔 Adalet, hepimizin özlem duyduğu, temel bir değer. Bazen beklentilerimizle gerçekler örtüşmeyince hayal kırıklığı yaşarız. Önemli olan bu duygularla başa çıkabilmek ve umud