17 gü

Eşimin yanımda aksanlı konuşma, elit konuş uyarısını fazla mı büyütüyorum?

Biz İzmir'de yaşıyoruz, eşim Samsun'un köyünden. Ben de Gaziantep merkezde oturuyordum. Biraz Türkçem kırık, çok değil, konuşurken büyüdüğüm yöreye kayıyor. Bugün dışarı çıktık, eve geldiğimizde eşim dedi ki: bir daha dışarı çıktığımızda benim yanımda elit konuş, aksanlı konuşma, sen iki üniversite mezunusun diye uyardı, zoruma gitti. Sizce abartıyor muyum? Böyle içimden, sen nereden geldiğini unutuyorsun, sen Samsun'un köyündensin demek diye bağırmak istedim ama sustum. Sizce abarttım mı?
Eşimin yanımda aksanlı konuşma, elit konuş uyarısını fazla mı büyütüyorum?
Cevapla