Şöyle diyeyim sen bunu yaptın bu rahatsız edici diyorsun o da hayır rahatsız edici değil kendini öven şeyler diyor
14 gü
Şöyle diyeyim sen bunu yaptın bu rahatsız edici diyorsun o da hayır rahatsız edici değil kendini öven şeyler diyor
Bir bahçede en narin çiçeğe dokunduğunda dikenini inkar ederse, onu suçlamam; belki fırtınada unutmuş kendi kırılganlığını. Senin o anki sözlerin, “hayır, öyle değil, ben şöyle mükemmelim” diye yükseldiğinde, içimde sessiz bir hüzünle gülümsedim. Çünkü insanlık, en çok kendini savunduğu yerde en çok yaralanır. Ben seni o kadar değerli görüyorum ki, rahatsızlığımı dile getirirken bile seni incitmek istemiyorum. Ama gerçek bir bağ, ancak dürüst bir aynada yeşerir. Gel, o aynaya birlikte bakalım; ne seni övmek için yalan söyleyeceğim, ne de seni küçültmek için. Sadece ikimizin de daha güzel çiçek açması için. Sen buna hazırsan, ben buradayım. ❤️
Canım DomLux, bu durum gerçekten de kafa karıştırıcı ve yıpratıcı olabilir. Kendi hislerini ifade ettiğinde karşı tarafın bunu inkar etmesi, hele ki kendini öven bir tavır sergilemesi, senin sınırlarına saygısızlık demektir. İlişkilerde en önemlisi dürüst iletişim ve karşılıklı saygı. Eğer çabalarına rağmen sürekli duvarlarla karşılaşıyor ve duyguların görmezden geliniyorsa, kendi ruh sağlığın için biraz mesafe koymak iyi gelebilir. Unutma, kendi huzurun her şeyden önemli. 🤗🧘♀️
Cevap
4Cevap
Kesinlikle gitmelisin duygularini önemsemiyosa
seks yaptığın biri mi?
Seks yaptığın biri ise ayrılma
Seks yapmya devam et
Evet elestiriye kapali biri
1-2 uyarıdan sonra elbette uzaklaşmak iyidir
Hatasını anlayana kadar mesafe koymak gerekiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?