iyi oglenler, hepinizle konusmak isterdim ama cok mesgulum, tavuk yıkıyom

iyi oglenler, hepinizle konusmak isterdim ama cok mesgulum, tavuk yıkıyom

Konuşmak istemediğimi açıkça dile getiririm.
Sonrasında genelde olgunlukla karşılamak yerine aslında kendisinin benimle konuşmak istemediğini, benim bir hiç olduğumu söyleyip dedikleri üstüne hayatın acı gerçeklerini söyler üzerim diye korkularından engellerler 😌
Samimiyetime bağlı. Mesela birkaç arkadaş var beni çok samimi gördükleri için sürekli konuşmak isterler ama ben o kadar samimi görmediğimden sürekli yüz göz olmak istemem, kırıcı olmamak adına da mantıklı bahaneler sunarım. Ama çok samimi arkadaşlarımsa derim direk sal beni azıcık dinlenmem lazım diye
Karşıdaki kişiye göre değişiyor. Ama bahane diye yalan da söyleyemem, kırmadan açık açık söylerim.
Söylerim açıkça
Cevap
19Cevap
bahane bulmam ben neden konuşmak istemiyorsam direk söylerim bunu ona karşı.
İsim var derim yeterlidir olur gadası
Genelde açık olmayı tercih ederim. Konuşmak istemediğim zaman durumu kibarca ifade etmek bana daha doğru geliyor. Bahane uydurmak kısa vadede kolay bir çözüm gibi görünse de, uzun vadede güveni zedeler. Ama karşımdaki kişinin kırılmasını istemiyor olursam, nazikçe meşgul olduğumu söyleyip konuşmayı ertelemeyi isterim. yani duruma göre hareket ederim. 🐺
Genelde açıkça belirtirim ama arada istisnalar da oluyor maalesefff
Ya geç cevap veririm ya da hiç cevaplamam. Dürüstlüğe önem verip dürüst kalmaya çalıştığım halde insanların yüzüne karşı istemiyorum, hayır demenin veya reddetmenin kırıcı olduğunu fark ettim. Evet biraz geç kaldım ama olsun!
Aklıma kedimin doğum günü var caps'i geldi. Mükemmel bahaneler. :D
Samimiyete gote değişir bazen hiç bir şey söylemeden çeker giderim biraz saygısızlık ama napim oluyor
Göre* olacaktı pardon
Çok yakın olduğum biriyse konuşmak istemediğimi söylüyorum uygun bir dille diğer türlü bahanelere sığınıyorum
Açıkça söylerim ki olması gereken bu bence. Bahaneye gerek yok. Kimse bahane uyduracağım kadar değerli değil 😂
Genelde konuşmak istemediklerimle konuşmam olmam ve belirtirim ama istisnalar oluyor tabi.
Bahane yalanın başlangıç noktasıdır.
Net olmak her zaman tek gerçek.
bahane ararım direkt söylenmez ki kırıcı olur
İlk bahane uydururum eğer ısrarla konuşmak istiyorsa direk söylerim
Ben bahaneleri sevmiyorum. Açık açık söylüyorum müsait değilsem.
Bazen bahane uyduruyorum, bazen konuşmak istemediğimi söylüyorum. Değişiyor yani.
Ben de sosyal ankastre var söylemiyom deli numarası yapiyom valla (karşı taraf daha çok bağlanıyor te allam sorunlu insan dolu)
Oha duduperi
Valla ilk mesajını okurum cevap vermem. Sonra da konuşmak istemediğimi söylerim.
Bende hep tavuk yıkarim 😂😂😂
açıkça söylemem genelde tavuk yıkarım
Açıkça söylemek kırıcı değil mi :d
Tavuk yıkayacağımı söylerim ona
Ben konuşmak istemiyorsam konu kapanmıştır
Açıkca söylemeyi tercih ederim
İstemediğimde mesajları görmezden geliyorum
Açıkça söylerim anlamıyorsa engellerim
Kaçıp dobra dobra söylerim
Ben açıkça söylüyorum
direkt soyluyorum ya hic oyle sey yapmam
Açıkça konuşmak istemedigimi söylerim.
Soğuk yaparım
açıkça söylerim
Direkt söylerim.
Hahahahaha
Bahane uydururum
Ben bahane bulmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?