Arkadaşlar merhaba, ben düğün arefesinde olan bir gelinim. Nişanlım atandı ve uzakta. Benim ailem de ben nişanlımın memleketinde çalıştığım için uzakta. Bu yüzden süreç oldukça yıpratıcı geçti. Öncelikle nişanlım, ailesi ile konuşulması, yardıma ihtiyacım olan konularda hiç konuşmadı, kendini geri çekti ve bu yüzden ben konuştum hep, söylediğim dinlenmediği için de hep yıprandım. Bunun yanında gelinliğimi 2 saat uzaktaki yerden aktarmalı olarak elimde taşıyarak getirdim, ağır olduğu için de çok zorlandım. Yakın çevrem de suç nişanlımda, çok pasif davranıyor. Zaten uzakta, işin stresin içinde olan, ailesi ile uğraşan sensin. Gelinliği bile kendin taşıdın tek başına niye ailesine söylemiyor yazık değil mi sana dediler, onun da etkisi ile ben de nişanlıma biraz ağırlığını koy, ailenle irtibatta ol, maddi olarak yanımdasın ama manevi olarak yalnız kaldım dedim, geri de pişman oldum ne yapsam bilemedim?
13 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer