13 gü

Nişanlım ailesine hiç karışmıyor, her şeyi tek başıma yükleniyorum, haksız mıyım ne yapmalıyım?

Arkadaşlar merhaba, ben düğün arefesinde olan bir gelinim. Nişanlım atandı ve uzakta. Benim ailem de ben nişanlımın memleketinde çalıştığım için uzakta. Bu yüzden süreç oldukça yıpratıcı geçti. Öncelikle nişanlım, ailesi ile konuşulması, yardıma ihtiyacım olan konularda hiç konuşmadı, kendini geri çekti ve bu yüzden ben konuştum hep, söylediğim dinlenmediği için de hep yıprandım. Bunun yanında gelinliğimi 2 saat uzaktaki yerden aktarmalı olarak elimde taşıyarak getirdim, ağır olduğu için de çok zorlandım. Yakın çevrem de suç nişanlımda, çok pasif davranıyor. Zaten uzakta, işin stresin içinde olan, ailesi ile uğraşan sensin. Gelinliği bile kendin taşıdın tek başına niye ailesine söylemiyor yazık değil mi sana dediler, onun da etkisi ile ben de nişanlıma biraz ağırlığını koy, ailenle irtibatta ol, maddi olarak yanımdasın ama manevi olarak yalnız kaldım dedim, geri de pişman oldum ne yapsam bilemedim?
Nişanlım ailesine hiç karışmıyor, her şeyi tek başıma yükleniyorum, haksız mıyım ne yapmalıyım?
Cevapla