Nişanlımın Ailesiyle sorun yasiyorum ne yaplmaliyim?

merhaba arkadaşlar, ben yaklaşık 1 seneden beri sözlüyüm. Nişanlımla yaklaşık 3 senedir beraberiz. Başta ailesi ile çok iyi anlaşıyordum, ne olduysa söz yapilmasini istediğimizden sonra oldu. Annesinin tavrı bana karşın değişti melek gibi olan kadın, sözlümü bana karşı doldurmaya başladı. İçlerine girince biraz tabi ne olduğunu anladım, sözlümün ailesi calismiyor, devlet tarafindan destekleniyolar, sözlüm calistigi için tüm maaşını elinden aliyorlardi hatta yüklü bi miktar kredi çektirmiş babası 2 senedir onu ödüyo maaşının yarısı ona gidiyo. Neyse biz sözlendik, ondan sonra ben ne zaman ziyarete gitsem sözlümü dolduruyormuş yok işte bana kötü davraniyo falan diye, yok işte ailesi şöyle ablası böyle diyormuş bizden için , biz baya bu nedenlerden dolayı tartıştık. Ben hep peşlerinden koştum ama tek taraflı olduğunu fark ettiğimde biraz mesafeli davrandım çünkü ne zaman onlara gitsem bir olayla geri dönüyordum. Neyse doğum günümde bana mesaj attı kayınvalidem, kutladı ve laf soktu gelmiyorum etmiyorum diye, bende düşünceni saygılı bi şekilde söyledim. Mesajıma cevap vermedi ben bundan sonra kaza geçirdim falan hala gelmedi sadece aradı ondan sonra bayramlarda gelmedi. Bizde nişan yapmak istediğimiz için onunla buluşmaya çakıştık her ne kadar sorun da olsa annesi diye. Hiç bir buluşmaya gelmedi sürekli bir mazireti vardı. En sonunda ablam evine davet etti kendisi evli, kayinvalidem arkadaşı ve sözlüm ile geldi, bizde ablam annem teyzem bendim. Yemek falan hazırladı yedik falan sonra ablam konuyu açtı annem biraz çekingen olduğu için ablam dedi çocuklar evliliğe adım atmak istiyor düşünceleriniz ne diye, kadın başladı çok ayıp biz senin evine geldik de sen bu lafı mı aciyorsun da falan diye kavga çıkardı, sonra başladı sizin kızın şöyle de böyle de diye ben şok oldum. Kimsenin kötü bir niyeti veya büyük bi beklentisi yoktu. Durumlarını bildiğimiz için hiç birsey istemedik altındır hediyedir falan diye zaten annemler nişanı ve kınayı ödeyecekti, düğünü de ortak ödemeye karar verdim sözlümle. Annesi bana orada böyle şeyler derken kendisi hiç birsey söylemedi, ben orada yerin dibine girdim çok utandım, çünkü saygısızlık yapmamıştım daha önce. Sonradan sözlüm anlattı derdi paraymış kendini gericekmek istiyormuş hiç birseye katılmamak için. Ben baya üzüldüm zaten kadını bir senedir görmüyordum, aile olmak istemiştim ama onun bana karşı dedikleri beni çok üzdü. Bu konu kapandı ertesi gün akşamı annemi aradı kayınvalidem, aynı şeyleri telefonda da söyledi yok işte ayıpmış bu konuyu ablamın evinde açmak, ben ona kötü davranıyormuşum falan. Ben hepsini es geçtim ama sözlümün beni bu konularda hep yalnız bıraktığını fark ettim, sürekli çatışmanin ortasında kendimi buldum, ondan hiç bir destek görmedin bugüne kadar sürekli bana benim hakkımda dediklerini geliyor söylüyor, diyorum bilmek istemiyorum ama nafile. Arkamda durduğunu hissetmiyorum, laf ta hep arkamda ama hiç canlı olarak görmedim. Napicami bilmiyorum onu seviyorum ama o benim ona verdiğim desteği vermiyor yanimda durmuyor. Siz olsanız ne yapardınız? Sözlüm çok pasif bir insan ve ben bununla başa çıkabilirmiyim bilmiyorum şimdiden çok yoruldum. Şimdiden gelicek cevaplar için çok teşekkür ederim.

Nişanlımın Ailesiyle sorun yasiyorum ne yaplmaliyim?
Cevapla