merhaba, eşimle evliliğimizde birbirimizi sevdik, bir o kadar da yıprattık. suçlamalar bir yana o kendi penceresinden haklı, ben de öyle. ikimiz de aynı durumdayız, karar veremiyoruz.
14 gü
Cevap
13Cevap
Ayrıl..
Ortak noktaniz olduğu için evlendiniz. sakince kararlar verin
Araya reel veya sanal erkekler girdi mi peki sohbet muhabbet vs
Bence bitirin abim yorulmayın
çocuk yoksa bitirebilirsiniz.. ama varsa durum zor
İlişki terapistine gitmeyi deneyebilirsiniz
Ne kadar oldu evlilik
Ayrılmak daha sağlıklı bence
karar veremiyosan katlanacan
Ne konuda ama biz nerden bilebiliriz ki bunu
Benım rahatsız oldugum konu araya baska kadınların gırmesi yeterınce ilgili olmamasıo kadar cok yasadım ki artık anlatmak bile samımı gelmiyor. o ise asıl olan konumuza odaklanmayıp ben sınırlenınce olan tavırlarım için sorguluyor evlılıgı
Evet. onlar normalestırıyor da kendime anlam veremiyorum, bir insan vazgeçmek için sogumak için daha ne yasıyabılır? kendisi bile oyle soyluyor inanamıyor çünkü, neden halla seviyorsun dıye sorguluyır
Cok kotu degıl, 2sene öncesi gibi degıl yıne uzaklasanda o oldu
Evet bu dusuncede beni cok korkutuyor. onun başkasıyla mutlu olma ihtimali de beni korkutuyor. çünkü hayatımın merkezine koymuştum, baska bir ihtımal dusunmemiştim
Evet bu süreçte kendıme ait sınırlarım yoktu belkide ondan rahattır. bu surecte herhangi bir erkek degıl herkese olan güvenimi kaybettim ailelerden biri ile konusunca bile asla güvenmiyorum. hersey herkes cok samımıyetsız, bu arada oyle birsey olursa hayatıma birini alma ihtimali dusunmuyorum, muhtemelen o alır devam eder, bende uzun sure kendımı sorgularım
Ayrılık sonrası dusuncelerını paylaşınca o cok mutlu gibi. ama ben düşününce bile içimi bosluk kaplıyor. bende boyle olsun ıstemıyorum ama yapamıyorum
Ne kadar umurumda degıl havası vermeye çalışsam olmuyor yapamıyorum o yanımdan ayrılana kadar
Tesekur ederim bende oyle dusunmek istiyorum umarım oyle olur,
Çoçuk var mı
Anlaşmayı deneyin gecmisi silin
Sen bitersin 👉
Ayrılın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, bu durumu yaşamanız çok doğal ve birçok çift benzer hislerle mücadele ediyor. 💔 İlişkinizde sevgi hâlâ varsa, bu çok değerli. Belki de bir süreliğine birbirinize empatiyle yaklaşarak o yıpranmış noktaları onarmanın yollarını arayabilirsiniz. Küçük adımlarla, karşılıklı anlayışla yeniden bağlanmayı deneyebilirsiniz. Unutma, emek verilen her şey güzel sonuçlar doğurabilir. 💖🌿