1,5 yıldır evliyim görümcem ve kaynım bende kalıyor. Bu durumdan rahatsızım, ne yapmalıyım?

Merhaba hanımlar ya kafayı yemek üzereyim artık evleneli 1 buçuk sene olacak nerdeyse 2 görümcem 1 kaynim bende kalıyor gorumcemin biri evlendi ondan kurtuldum ama bu görümcem okuduğu için ve benim evimde daha rahat olduğu için hiç bi yerde kalmak istemiyor aşırı pasaklı evi temiz bırakıp çıksam geldiğimde bı yerde bı leke misafir için tatlı yapsam arkamı döndüğümde tepsi yarilanmis bı şekilde evlendiğinde beri hayatımdan tat alamaz oldum şu an küçük bı bebeğim var ve herşeye yetişemiyorum her Allah'ın günü temizlik yapmaktan bıktım kendi evi gibi çok rahat aksine sanki ben yabancıyım evin içinde ne yapmam lazım gitmesi için yardımcı olun lütfen
1,5 yıldır evliyim görümcem ve kaynım bende kalıyor. Bu durumdan rahatsızım, ne yapmalıyım?
Cevapla