18 gü

Kayınvalide ve eşim beni ciddiye almıyor mu, yeni doğan bebeğimin ismi konusunda fazla mı alınganım?

2 ay önce doğum yaptım ilk annelik tecrübem, eşim gitti ailesinin istediği ismi koydu, bana kaynanam da şimdi çocuğuma çiçek diye sesleniyor, sanki inadıma yapıyorlarmış gibi
Kayınvalide ve eşim beni ciddiye almıyor mu, yeni doğan bebeğimin ismi konusunda fazla mı alınganım?
Cevapla