Yeni doğum yaptım eşim ve kayınvalidem beni anlamıyor?

Merhaba arkadaşlar ben yeni dogum yaptım 25 günlük bebegım var. Kayınvalidem gelip kalmak istedi yanımda sonrada annem gelecekti. Hastaneden cıkıp eve geldik kaynanam ve ben aynı odada uyuyoruz bebek küçük ve sürekli emmek istediği için bana gece uykuları haram sürekli uyanıgım gündüzleride kayınvalidem var ayıp olmasın diye uyumuyordum ama bir süreden sonra bünye iflas ediyor uyumak istiyorsun. Eşimle bu konu aramızda gectiğinde gündüz içeride uyuyamıyorum TV acık telefonla falan ugrasıyorlar sesten dolayı dediğimde bana kaynanan gelmil sen uyuyacak mısın diye tepki gösterdi. Tabi bu süreçte ben bebekle ilgili ne desem yalnıs batıl inanç vs ama kaynanam kendi fikirlerini ve etraftan duyduklarını uygulamaya devam etti benimde buna canım sıkıldı küçük degilim 29 yasındayım ilk cocugum olabilir ama okuyoruz öğreniyoruz yani saygı duymak zorundalar. Kaynanamla ufak bir atısmamız oldu bundan dolayı yani atısmada degil cam acık çoçuk üşür battaniyeylr niye almadın dedim demez olaydım bunu ben mi demişim görümcem ile telefonda konusurken olmaz lafları saydı şimdi odamı degiştirdim alındıgım için odadayom sürekli çünkü bebek emmek istiyor ne yapayım benim suçum mu bu. Eşim sen bebegi bahane ediyorsun falan deyip atıstı şimdi ailecek hepsi gezmeye gittiler aksamın su saatinde beni evde yalnız bıraktılar ben nerede hata ediyorum anlamıyorum. Oysa kayınvalidem dogum için geldiginde dogum günüydü ben esime hatırlattım sürpriz yapalım falan diye şimdi su halime bak ve üstelik lohusayım

Yeni doğum yaptım eşim ve kayınvalidem beni anlamıyor?
Cevapla