35 günlük doğum yaptım eşim bana çok ilgisiz ve saygısız evdeki eski ilgiyi göremiyorum varsa yoksa bebeği düşünüyor hep?

Ailesiyle süt ve meme konusunda tartıştık bebek 21 gün küfeste kaldı mememi reddetti ne yaptıysak bi göğsümü tutmadı pompayla sağıp veriyorum ailesi sorun çıkardı üstüme geldi ailesini uyardığım için bana kızdı o olayı unutmaya çalışıyorum ama şu an düşündüğü hep bebek dışarı çıkınca bile bebeği soruyor sanki annesi o babası benim beni evde sadece anne olarak görüyor bu hep böyle mi gitcek bebeğe ikimiz bakıyoruz haliyle tek yoruluyorum

35 günlük doğum yaptım eşim bana çok ilgisiz ve saygısız evdeki eski ilgiyi göremiyorum varsa yoksa bebeği düşünüyor hep?
Cevapla