Eşim sürekli beni eksik görüyor üşengeç olduğumu söylüyor yeni doğum yaptım herkes yapıyor ne var çocuk bakmakta diyor yetişemiyrm?

Hiç bişeye yetişemiyorum sürekli sen böylesin sen şöylesin diyip duruyor özgüvenimi yerle bir ediyor sinirlenip kızıyorum sonra tartışıyoruz kabul etmiyorum asla napacağımı şaşırdım

Eşim sürekli beni eksik görüyor üşengeç olduğumu söylüyor yeni doğum yaptım herkes yapıyor ne var çocuk bakmakta diyor yetişemiyrm?
Cevapla