Eşim hamileyim diye bana çocukmuşum gibi davranıyor. Çok sıkıldım bu durumdan normal mi?

5 aylık hamileyim. Evin işini bile bana yaptırmıyor hamileyim diye eve bir tane kadın tuttu o yapıyor. Dışarı çikmama bile izin vermiyor başına bişey gelir bebeğe bişey olur diyor. Evde hiçbişey yapmadan oturmaktan çok sıkılıyorum. Eşim mimar ona senin ofisine geleyim zaman geçsin diyorum yok olmaz diyor. Oradaki iş stresine maruz kalmani istemiyorum diyor. Benim kız arkadaşımın pastanesi var. Orada durayım bari pasta falan yaparım dedim. Zar zor yalvar yakar ona ikna ettim. Bugün beni görürdü arkadaşımın pastanesine. arkadaşıma verin eline bir tane hamur oynasın onunla oyalansın dedi. Birde buradaki zararlı hiçbirşeyi yemiyeceksin dedi. 1-2 saat oyalan gelip alıcam seni dedi. Arkadaşımda hiçbir şey yaptırmıyor yedirmiyor. Enişte bizim ağzımıza sicar diyor. Cok sıkıldım napicam artık
Eşim hamileyim diye bana çocukmuşum gibi davranıyor. Çok sıkıldım bu durumdan normal mi?
Cevapla