İkimiz de 25 yaşındayız ama ben en geç 5 seneye kadar evlenmek istiyorum ama sevgilim bunları 5 senede yapmam çok zor diyor zaten 23 yaşında mezun oldum askerden gelene kadar 24 oldum diyor
13 gü
İkimiz de 25 yaşındayız ama ben en geç 5 seneye kadar evlenmek istiyorum ama sevgilim bunları 5 senede yapmam çok zor diyor zaten 23 yaşında mezun oldum askerden gelene kadar 24 oldum diyor
Cevap
4Cevap
Evet senin icin sıkıntı olabilir ama onun icin degil
Neden
10 sene nasıl ev araba alacakmış ki
Bilmiyorum ama evlenince alması daha zor diyip duruyo
Şimdi de alamaz ki. Fiyatlar bu kadar uçmuşken. 1+1 evler 3 milyon, en iyi araba en az 1 milyon 4 milyon para lazım. Ben yurt dışı gittim geldim be neredeyse hiç para yemeden 4 senede 1.5 milyon zor biriktirdim. Bu biraz hayal gibi
Sevgilim aile evinde yaşıyo kita falan derdi yokmuş arada ailesine destek oluyo ama çoğunu birikime yatırıyorum diyo
Kira falan*
Ee bende aile evinde yaşıyorum ona rağmen birikmiyor yani.
Maaşın kaç ki
şu an 65 bin lira alıyorum. 2 sene önce yurtdışına gittim 3 ay orada çalıştım hem burdan 40 bin ordan da 2500 Euro almıştım çok sağlam birikim yaptım çok yememe rağmen 1.5 milyon birikti
Himm sen harcamaya daha meyillisin sanırım ondan çok biriktiremiyorsun sanırım
Hayır harcamadığıma rağmen aile evinde yaşamama rağmen bir de yatan paraları hep altın yaptım buna rağmen böyle zor birikti diyorum
5 sene de hem ev hem araba yapması çok zor. Çünkü ev de araba fiyatları da enflasyondan dolayı yerinde durmuyor sürekli artıyor
65bin maaşın var ne kadarını biriktiyion mesela
15 bin yesem 50 kenara kalıyor onla da altın yapıyorum işte
İyi biriktiriyormuşsun gene ama 4 senede daha fazla yapöası gerekiyordu sanki 1,5 az gibi
Ee ikizim evlendi ona da destek oldum haliyle bir de altın da düştü düşmeseydi 2 milyonu geçiyordu para
Seninde çıkmış evlilik parası sende evlen🤭
Benim ev de hazır. Ben birisini bulsam evlenicem o birisi de yok işte :) ayrıca görücü usulü görüştüklerim oldu hiç biri olumlu olmadı sanırım tipimizi beğenmediler 😂
Ooo evi nasıl aldın aileden kalma sanırım ilin kolauçy senin o zaman
İşin kolay
Evet kirada evimiz var. İkizim oturmayınca hak bana geçti haliyle. Birikimim var. Çeyizleri de tamamladım buzdolabı, tv, robot süpürge, mikrodalga vs 😂 Annem evden göndermek için çok uğraşıyor da evde kaldık sjsjsj 😂
Alla alla tipini merak ettim açıkcaası görme şansım var mıdır yanlış anlamassanız
Estağfurullah anlamam tabi. Burdan resim çok belli olmuyor. İnsta adresimi yazayım. mhmtkhrmn35 Ordan bakabilirsiniz
Himm tipin iyiymiş aslında neyden beğenmediler acaba çok mu çapkonsım acaba güven alamamış olabilirler
Çok mu çapkınsın
Çapkınlıkla alakam yok ve bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı desem 😂 biraz çekingen bir yapım var aksine. Ama çok şaşırtıcı bir şekilde kızlar kaçıyor benden doğrusu bende çözemedim :)
Himm anladım ama çok yer gezmişsin helal olsun umarım darısı benim başıma 😂
İmkanım olsa dünyayı gezerim de imkan buldukça gezmeye çalışıyorum işte :) Darısı senin başına ;)
Çok geç
Bende dedşm dinlemiyo
Şansına küs seni kaybeder
Yaşlar kaç keşke deseydin
Yazdım ya
Pardon 35 yaş çok geç 2 seneye evlenmenin gerek 10 sene bekar yaşamak aşırı gereksiz 10 sene aynı kız ile evlenmeden her haltı yaşayan erkek 35 ten sonra asla evlenmez
Acele etme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Su_perisiii00, bu durum ilişkinizde doğal bir dönüm noktası. 💖 Hem senin evlilik hayallerin hem de erkek arkadaşının geleceğe yönelik birikim isteği çok anlaşılır. İkinizin de ihtiyaçlarını dile getirip açıkça konuşarak ortak bir nokta bulmanız önemli. Belki 5 ile 10 yıl arasında, ikinizin de kendini güvende hissedeceği bir zaman dilimi belirleyebilirsiniz. Sevgi ve anlayışla çözülmeyecek şey yoktur. ✨