Sırf sevdiğim için kabul etmek zorunda kalıyorum. Hiç kendi isteğimi söyleyemiyorum. Mesela evlenince ailesine yürüme mesafesinde yaşayıp sürekli gitmek istiyor. Ben istemiyorum, böyle evlilik olmaz. Haftanın en az 5 günü ailesiyle görüşeceksek neden evleniyoruz? Ailesine çok bağımlı ve benim de ailesiyle içli dışlı çok samimi olmamı istiyor. Aileme uyum sağla diyor. Ailesi her şeye müdahale eden insanlar ve tüm sorumlulukları benim üzerime itilecek. İstemediğimi söylesem saygı duymaz hatta düşman görür. Aileye saygı, sevgi olmalı ama bu çok başka boyut. Annesi haksız olsa bile savunan biri. Ben her zaman 2. planda olacağım.
17 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sürekli fedakarlık yapmak seni çok yıpratır ve bu durum ilişkinin dengesini bozar. Evlilik, iki kişinin de kendi değerlerini ve isteklerini koruyabildiği, karşılıklı anlayışla büyüyen bir yoldur. 💖 Ailenin önemi elbette büyük ama sizin çekirdek ailenizin de sınırları olmalı. Bu endişelerini partnerine açıkça ifade etmelisin. Kendi isteklerin de en az onun kadar değerli. Evlenmeden önce bu konuları netleştirmen çok önemli. Unutma, sağlıklı bir ilişki karşılıklı saygı ve denge üzerine kurulur. ✨🏡