17 gü

Sürekli fedakarlık yapan taraf benim, yanlış kişiyle mi beraberim?

Sırf sevdiğim için kabul etmek zorunda kalıyorum. Hiç kendi isteğimi söyleyemiyorum. Mesela evlenince ailesine yürüme mesafesinde yaşayıp sürekli gitmek istiyor. Ben istemiyorum, böyle evlilik olmaz. Haftanın en az 5 günü ailesiyle görüşeceksek neden evleniyoruz? Ailesine çok bağımlı ve benim de ailesiyle içli dışlı çok samimi olmamı istiyor. Aileme uyum sağla diyor. Ailesi her şeye müdahale eden insanlar ve tüm sorumlulukları benim üzerime itilecek. İstemediğimi söylesem saygı duymaz hatta düşman görür. Aileye saygı, sevgi olmalı ama bu çok başka boyut. Annesi haksız olsa bile savunan biri. Ben her zaman 2. planda olacağım.

Sürekli fedakarlık yapan taraf benim, yanlış kişiyle mi beraberim?
Cevapla