Menfaatçi ve iki yüzlü insanlar arasında kalmaya nasıl sabredebilirim?

KYK gibi bir ortam olunca evet böyle insanlar arasında kalmak zorundasın. Arkadaş dediğim insanların nasıl çıkarcı ve işine geldikleri gibi davrandıklarını çok iyi biliyorum. Lakin KYK öyle bir ortam ki herkesin karekterini, yüzüne vursan bu sefer dışlanan ve sorunlu olan sen çıkarsın. Defalarca rahatsız olduğum konuları dile getirdim ve defalarca sorun yaşadım. Ne yazık ki böyle ortamlar da insan kişiliğini tam olarak gösteremiyor. Odamı değiştirmek istemiyorum çünkü üç buçuk ay boyunca o odada kaldım , yeni bir odaya ve yeni insanlara alışamam diye düşünüyorum. İyi kötü üç buçuk ayı geri de bıraktım önemli olan ikinci dönem bu insanlar arasında daha fazla nasıl sabredebilirim?

Menfaatçi ve iki yüzlü insanlar arasında kalmaya nasıl sabredebilirim?
Cevapla