İkiyüzlü insanlara karşı nasıl davranmalıyım?

insanlar hakkında düşünüyordum. ne tuhaflar herkes işine geldiği gibi davranıyor bir menfaat söz konusu olduğunda her zaman yanımızdalar işleri olmadığında ise arayıp sormak yok. bu tarz davranışlarda bulunmak ne gibi birşey kazandırıyor ki. gerçekten insanlara karşı bakış açımı değiştirmeye sebep oluyorlar neyseniz o olun. böyle durumlarda nasıl davranmalıyız? kimseyi kırmakta istemiyorum ama ikiyüzlü insan sevmiyorum.
İkiyüzlü insanlara karşı nasıl davranmalıyım?
Cevapla