Karşı taraf çok emek verdi diye bir yerde (iliş.) durmak zorundamı insan?

Çok uğraştı emek verdi diye biseyler devam etmek zorundami

Karşı taraf çok emek verdi diye bir yerde (iliş.) durmak zorundamı insan?
Cevapla