Bu kadar emek vermişken benim hayalimi başkasıyla yaşıyor?

Birini sevdim gerçekten değer vermiştim ona aynı işyerinde idik, ona ne kadar ciddi yaklaşıp duygularımı belli ettim de o kadar beni kullandı benden uzaklaştı, benimle evlilik düşünmedi aradan 7 ay geçti Mesaj attım bir sevgilisi varmış Onunla evlenmeyi düşünüyorum falan dedi kızı profiline koymuş fotoğraf paylaşıyor benim Ne yapmadı bunları Oysaki çok değer verdim Yeri geldi kendim bile düşürdüm onun için değmeyecek biri için Beni istemeyen biri için çok acı çektim Hala da unutamıyorum onu hep aklımda fikrimde,, Benim kurduğum hayalleri Başka kızla yaşayacak ama ona o kadar normal geliyor ki hiç üzülmüyor bile Zaten beni hiç sevmemiş diyeceksiniz ki değer vermeyene sende verme ama zamanında verdim Bir kere ve bu durum çok zoruma gidiyor benimle ciddi düşünmeyip de o kızla ciddi olmasa o kıza ne var acaba diyorum, Zor günler geçiriyorum bir gün ben de mutlu olur muyum acaba onu unutup?
Bu kadar emek vermişken benim hayalimi başkasıyla yaşıyor?
Cevapla