20 gü

Gençler toplu taşımada yaşlılara yer vermeme konusumda haklılar mı?

Yaşlıları görgüsüz, kötü ilan edip de yer vermeyen için diyorum özellikle merak ediyorum kendi yaşlılıkları nasıl olacak acaba bu kadar teknolojiyle iç içe büyümüş bireyselliğin, bencilliğin aşılandığı bir neslin kfkfkf

Gençler toplu taşımada yaşlılara yer vermeme konusumda haklılar mı?
Cevapla