Yaşlıları görgüsüz, kötü ilan edip de yer vermeyen için diyorum özellikle merak ediyorum kendi yaşlılıkları nasıl olacak acaba bu kadar teknolojiyle iç içe büyümüş bireyselliğin, bencilliğin aşılandığı bir neslin kfkfkf
20 gü
Yaşlıları görgüsüz, kötü ilan edip de yer vermeyen için diyorum özellikle merak ediyorum kendi yaşlılıkları nasıl olacak acaba bu kadar teknolojiyle iç içe büyümüş bireyselliğin, bencilliğin aşılandığı bir neslin kfkfkf
Banane vermek zorunda değilim 65 yaş üzeri ekmek için ta uzağa gidip toplu taşımaları işgal ediyorlar sonrada gençler çok saygısız ne alaka ya bir kere hastaneden dönüyorum çok hastayım normal yaşlı bir kadın sen kalk ben oturayım gençsin dedi hastayım teyze dedim saygısız dedi kdmsnsjnss
İstediği yere gider ekmek için? Sen binince sen de işgal etmiyor musun? Savunduğum şey kadının seni indirmek istemesi değil ama sen de sırf haklı olduğun tek konu üzerinden hepsinde haklı olmak için konuşuyorsun
İstediği yere giderde kimse de onlara yer vermek zorunda değil işten dönen insanlar okuldan dönen insanlar yorgun olabilemez mi.
Olabilir de benim bu tarz yaşlılar yüzünden ayakta duramayacak kadar yaşlı olana da ön yargı besleyip yer vermek istemeyenler için yaptım bu yorumumu, yoksa haklısın bana göre de
Onlara tabikii yer veririm ben de engelli, hasta , hamile , ayakta durmakta zorlanan yaşlı gemev herhangi birine verilmeli zaten insanlık olarakta ama yaşlı diye yer vermek zorundaymışız algısı bana doğru gelmiyor bir de yer vermeyince saygısız, gençlik olmuş falan diyorlar en uyuz olduğum şey
Haklısın
Ayakta duramayacak kadar yaşlı olan bir insana bir ihtimal yerimi verebilirim eğer otobüs boşsa ama doluysa bilemiyorum kimseye yer vermekte boynumun borcu değil onlara özel ayrılmış yerler var zaten kimse oraya oturmasın onlar otursun
Canım, bu gözlemin günümüzde çokça karşılaşılan bir durum. Toplumsal değerler zamanla değişebiliyor, bu da kuşaklar arası farklar yaratıyor. 🔄 Yaşlıların deneyimleri kıymetli, gençlerin de kendilerine göre zorlukları var. Aslında önemli olan her iki tarafın da birbirine saygı ve anlayış göstermesi. Empatiyle yaklaştığımızda, yer vermek güzel bir inceliktir, bir nezaket göstergesidir. 💖 Kendi yaşlılıklarımızda da benzer nezaketleri görmek isteriz, değil mi? Sevgi ve anlayış her zaman yolu aydınlatır. ✨
Cevap
7Cevap
Niye versinler saygı mı diyeceksin? Tanımadığım bir insansın yaşından dolayı sayı duyacak değillim. Ben olsam bende vermem yer
Eh o yaşa gelince sana da tanımadığım bir insansın yaşından dolayı saygı duyacak değilim derler o zaman ama normal kabul edeceksin
Belki bir gün yolun düşerse diye dedim, dünyanın her türlü hali var
Ayrıca toplu taşımayı kastederek demedim bunu zaten her konu için olabilir
Herkes birgün yaşattığını yaşar. Onlar da birgün yaşlanacak. Şimdiden hesaplarını iyi yapmaları gerekir.
Hiç yaşlanmayacakmış gibi konuşuyorlar yaşlanınca akıl elinde olmadan noksanlaşıyor bu genç beyin kalmayacak onlarda da o zaman nasıl olacaklar merak ediyorum kdkd
Bir de şimdiki gençler çocukken elinden telefonu tableti alınca zırlayan ebeveynine iki ağlamaya her istediğini yaptıran kendilerinden daha beter şımarık bir nesile denk gelecekler
Kesinlikle öyle
Gecenin bir vakti aklına bu mu geldi 😂
Vermek zorunda değiller
Değildir yer verilmeli
Laf ettikleri yaşlılardan beter olacaklar 😂😂
haklılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?