Toplu taşımalarda yaşlılara yer vermek zorunlu mu?

Gören yaşlı her kimse hemen "ben oturabilir miyim" diye soruyor. Benim yaşım genç diye ben yer vermek zorunda mıyım? İllâ bir yerim kırık mı olması gerekiyor? Ya da hamile mi olmam gerekiyor? Çocuklu bir kadın mı olmam gerekiyor? Sabahın köründe kalkıp hastaneye gidiyorum ve saat gece 11'de çıkacağım işten. İşe gitmeden tonla yoruluyorum. Ama yok ya genciz biz süperiz dimi? Bu ülkeden nefret ediyorum gerçekten, bu zihniyetten.

Toplu taşımalarda yaşlılara yer vermek zorunlu mu?
Cevapla