Gençler yaşlılara toplu taşımada yer vermek zorunda mı?

Az önce minibüsteydim. Minibüse bindiğimde bir tane 0R05PU karı oturmuş arkalara bir yere gençleri çirkeflik yaparak zorla yerinden kaldırıp yaşlıları oturtuyordu. Bir tane daha 0R05PU var yanında ikisi de gençlere sosyal baskı uyguluyordu. Ben de gençler yaşlılara yer vermek zorunda değil dedim. Evet yer vermek zorunda değiliz. Bu insanın içinden gelecek bir şeydir. Bir zorunluluk değildir. 0R05PULAR bağrış çağrışla bir lise öğrencisini sırt çantasıyla yerinden kaldırdılar ben de dedim ki otur oğlum kalkma çocuk bu çirkeflerin çenesinden korktu kalktı ayağa. O öyle kalkınca hiç kimse geçip oturmadı. Ben de madem öyle dedim geçtim oturdum. Beni kaldırmaya çalıştılar avaz avaz bağrış çağrış ben de onlara onların bana avaz avaz bağırdığı gibi bağırdım. Aynı derecede bağırdım. Zerre geri adım atmadım. Orada otobüstekileri benim üstüme saldırtmaya çalıştı iki tane orta yaşlı moruk F4Hİ5E (yaşları öyle çok yaşlı değildi 45-50 diyebilirim) Arkada koltuğundan kalktı karı üstüme yürüdü geldi çantamı çekiştirmeye çalıştı kolumu çekiştirdi. Bana diyor ki bu koltuğu da ben aldım. Kalk oradan sen bize inat yapamazsın. Ben de ben herkes gibi paramı verdim istediğim gibi oturarak giderim kimseye yer vermek zorunda değilim dedim. Yaşlı olmanız istediğiniz her şeyde hakkınız olabileceği anlamına gelmez dedim. Yıllarca verdiğiniz oylarla hayatımızı sktiniz dedim. TAM BİR VAROŞ 0R05PULARDI. Bu f4hi5eler 40-45 yaşında geçmişte emekli olmuşlar hayatlarında belki hiç çalışmamışlar. Ama ben markette çalışıyorum haftanın tek bir günü iznim var. Ve ben 58-60 yaşında emekli olacağım. Erkekler ise 65 yaşında emekli olacak. Onlar bizim yaşımızdayken zaten emekliliklerine gün sayıyorlardı. Ben doğru düzgün hastaneye gitmiyorum ama onlar sürekli hastaneye gidiyorlar. Ben her ay maaşımdan o 0R05PULAR ücretsiz bakılabilsinler diye çalışan nüfus olarak SGK'ya bir sürü prim ödüyorum. Bu kadar sırtımızda yük iken bir de ZORLA YER VERECEKMİŞİM. SIRF GENCİZ DİYE. GENÇLERE SAYGI DUYMAYAN YAŞLIYA BENİM DE SAYGIM YOK. ÇOĞUNUN HİÇBİR NİTELİĞİ YOK. HİÇBİR FAYDASI YOK.

Diyeceksiniz ki senin hiç mi anan baban yok? Elbet var. Benim babam 69 doğumlu sabahtan akşama kadar sabahlara kadar da vardiye kalıp açlıştığı oluyor emekli olduğu halde çalışıyor. Ayakta gidip geliyor bir kez olsun bir gence avaz avaz bağırıp da zorla yer istemiyor. Yoksa yaşlı olana hamile olana kucağında bebeği olana elbet yer veririm ama zorlayarak olmaz.

Gençler yaşlılara toplu taşımada yer vermek zorunda mı?
Cevapla