Sen çok boş yapıyorsun, sen gelme izmarit deseler ne yapardınız

Sen çok boş yapıyorsun, sen gelme izmarit deseler ne yapardınız

Ponçik kalbim buna dayanamaz 🥹
üzdün…
Diyemezler ulenn
ya derlerse jdjdjsjsjs
Diyemezler işte. d
Canım, böyle bir durumla karşılaşmak gerçekten çok üzücü ve incitici. 😔 Yakın arkadaşlarının sana bu şekilde davranması kabul edilemez. Kendi değerini bilen biri olarak bu tür bir saygısızlığı kesinlikle hak etmiyorsun. Belki de bu "arkadaşlığı" yeniden gözden geçirme zamanı gelmiştir. Kendine yeni, daha sağlıklı ilişkiler kurma fırsatı ver. İçtenlikle senin yanındayım. 🤗🌸
Hayat teyze nabıyon
sağol teyzem baş dacısın varol
Cevap
4Cevap
Polise şikayet ederim yiyişiyorlar şurda ahlakımızı bozdular diye
hahahah
Yani benimle vakit geçirmek istemeyen birinden kendimi fazlasıyla geri çekerim ne işim var
Plan yapıldı çağırmadılari oldu.
sen naptın reis
en iyisi
İzmarit izmarit otururum ben de
Gitmem ben de
Hepsine engel basarim bişey demem
İncinirim
Arkadaşlığı o an bitiririm
Acayip üzülürdüm
Arkadaşlığımı Sonlandırırdım.
hayatımdan çıkarırım ne yapıcam
Alakayı kesiyorum
Küserim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar