Arkadaşların zorla bir yere çağırması hakkında düşünceniz?

Öğrenciyiz ve ben onlar gibi ailemden destek alan biri değilim 2 ay önce işten çıktım kyk kredisi ile geçiriyorum okeye gidelim odaca dediler bende gelmeyim dedim işlerim var dedim bana birden her şeyi bozuyorsun seni yicez mi sanki dediler barıştık ardından dün de bana havalar soğuyor son kez mangal yapalım dediler herkes 200tl verir dediler ben kabul etmedim param yok hesabımda dedim triplililer hâlâ

Güncellemeler
7 ay
Onları da anlıyorum hepimiz kaynasalim diye yapıyorlar ama param yok dememe rağmen bu arkadaşlık değil
Arkadaşların zorla bir yere çağırması hakkında düşünceniz?
Cevapla