Çokta samimi olmadığınız "arkadaşlar" gelip evinizde içip içip dağıtıp gitse ne derdiniz?

Ya öyle ortak arkadaş vasıtasıyla tanıştığım bir kız grubu var neyse çok samimi değilim ama bunlar resmen cozuttular artık. 7-8 ay önce İstanbula taşındım küçük mimimal bir evim var. Terası geniş ve boğaz köprüsü manzaralı. Neyse bu kızlardan birisi kanka hazır ol biz sana geliyoruz bla blanın dertleşmesi lazım aldatılmış diye (iyide bananee) geldiler yediler, içtiler resmen evi manyak ettiler, sinirlerim tavan oldu kovdum halıya kusmuşlar, teras yerlerde meşrubatar, aynada ruj rezillik yani 4 aydır eve gelen bir abla var kadını çağıracağım utanıyorum resmen rezillik

Güncellemeler
+1 yıl
Alkol zararlı tüketmeyin!! Onca güzel içecek varken alkol tüketmeyin yoksa hem çevreye hem kendinize böyle zarara verirsiniz
Çokta samimi olmadığınız "arkadaşlar" gelip evinizde içip içip dağıtıp gitse ne derdiniz?
Cevapla