Güncellemeler
+1 yıl
Alkol zararlı tüketmeyin!! Onca güzel içecek varken alkol tüketmeyin yoksa hem çevreye hem kendinize böyle zarara verirsiniz
Ya öyle ortak arkadaş vasıtasıyla tanıştığım bir kız grubu var neyse çok samimi değilim ama bunlar resmen cozuttular artık. 7-8 ay önce İstanbula taşındım küçük mimimal bir evim var. Terası geniş ve boğaz köprüsü manzaralı. Neyse bu kızlardan birisi kanka hazır ol biz sana geliyoruz bla blanın dertleşmesi lazım aldatılmış diye (iyide bananee) geldiler yediler, içtiler resmen evi manyak ettiler, sinirlerim tavan oldu kovdum halıya kusmuşlar, teras yerlerde meşrubatar, aynada ruj rezillik yani 4 aydır eve gelen bir abla var kadını çağıracağım utanıyorum resmen rezillik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
İş o noktaya kadar geliyorsa samimi olmuşumdur diğer türlü olmaz zaten
Ya kendi kendilerine bir samimileştirdiler bir tane proje var onun için belki işime yararlar diye ben de yaklaştım hafiften ama bu kadarı da pes yani
evime gelemezsiniz derdim önce. gelirlerse de kendi pisliğinizi temizleyin...
Bu hal ne ya yaptığınız ayıp diyip kovdum şimdi heryerde dedikodumu yapıyorlardır ama çokta tın yani böyle şey mi olur resmen yüzsüzlük
genişlik başka bir boyut
Cidden
Samimi olmadığım insanlar evime gelip içemezler
hatan gelmelerini kabul etmen olmuş bi bahaneyle evde olmadığını söyleyebilirdin samimi değilseniz cok da umursamazlardı zaten
Arada bir böyle dağıtmalardan keyif almayı bilmek lazım.
Nesi keyifli ya resmen enayi yerine kondum
e oha çok abartmışlar
Resmen sabaha kadar ağladım ndkdkgkf kendimi çok enayi hissettim
tüm bunlar olana kadar neredeydin
Bir anda oldu evdeydim en son kovdum zaten hepsini
iyi yapmışsın eve misafir almanın hiçbir faydasını görmedim kardeşim dahil birini aldığımda pişman oluyorum ne gerek vardı diyorum
Samimi olmayanla icki masasina oturmam zaten
Ben zaten kullanmıyorum bunu biliyorlar da çok farklı bir boyutta yaptıkları şey
Herkeside ozelin olan eve davet etme sonucta icmiyorsanda bu ortami bile kirman senin hatan
Ya bir proje vardı bunun için aslında yakınlaşmıştık yoksa kesinlikle bana hitap eden tipler değiller ayrıca davet falan etmedim kapının önünde aradılar e ne diyim onca ışık yanıyorken evde değilim kusura bakmayın bb mı diyim aldım maks 3 saat dayanabildim sonrasında kovdum
Bastan almasaydin eve kimseyi kabul etmiyorum deseydin daha iyidi.. kovman almamandan daha kotu olmuş...
Bilemedim ki ayrıca ramazanda içeceklerini falanda düşünmedim ayrıca benim alkole karşı olduğumu biliyorlar (alkol cidden kötü bir şey baksana onlar açısından rezil oldular)
Olan olmus bundan sonra gelenide basta alma evine haketmeyenle masaya oturma muhabbet etme
Doğru daha kötü de bitebilirdi bununla yırttım
Gecmis olsun. Her bir kotu olay bir nasihat olursa birdaha kotusu gelmez.
Teşekkürler şimdi armuttan falan bir şirket bulmam lazım o abla oruç olabilir kadını yoramam ayrıca kadın beni işinde, gücünde bir kız biliyordu oradaki saçma sapan şeyleri ben içtim sanacak imajım çizilsin istemiyorum kadının işçiliği ve nasihatler çok hoş İstanbul'da olduğum zamanlar o kadınla ilerlemeyi düşünüyorum.
Armuta bak mutlaka denk gelir biri ya da cevrendeki esnafa ev temizligi yapan var mı diye sorabilirsin çevreyi bilirler
Alkol zarar verdirmez içen agziyla 8cmeyi bilemez sinorini tanimazsa sapitir
İşte normalde de sevmezdim şu an iyice tiksindim ben
Şahsen zevkine icen biriyim hic sarhos olmadim evet çok asiri içtigim oldu ama sarhoş olmak olan o sinira geldigimde kestim ve hicta kendimi rezil etmedim kusmadim cevreme zarar vermedim