21 gü

Kadın erkek eşitliğine inanıyor musunuz?

Sizce kadın erkek eşit mi yaratıldı yoksa erkek mi daha üstün kadının üstün olması bu dünyada imkânsızdan da imkânsız bana göre eşit ama farklı eşit erkeğin kadına göre eksiği artısı var kadın da erkeğe göre o eksiler ve artılar bizi nötr hale getiriyor bence kadın ve erkek yapboz parçası gibidir birbirinin eksik yerlerini tamamlar ama birbirinden farklıdırlar ama birbirinden üstün değildirler biri olmadan diğeri tam olmaz :)
Kadın erkek eşitliğine inanıyor musunuz?
Cevapla